اسکان بیش از 400 بی خانمان شب­های یخ زده تهران در مددسرای منطقه 13

0
(0)

اسکان بیش از 400 بی خانمان شب­های یخ زده تهران در مددسرای منطقه 13 اسکان بیش از 400 بی خانمان شب­های یخ زده تهران در مددسرای منطقه 13

به گزارش گروه شهری خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13، ابراهیمی سوته در تشریح روند ساماندهی افراد بی‌خانمان و کارتن‌خواب­های محدوده منطقه در پی بارش برف و کاهش محسوس دما گفت: با شروع بارش برف و کاهش محسوس دما، فعالیت برای ساماندهی افراد بی‌خانمان سطح منطقه آغاز شد، بطوریکه گشت شبانه‌روزی توسط اداره خدمات اجتماعی معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه در سطح محلات مشغول فعالیت هستند و افراد بی‌خانمان را به مددسرای شهید دوران منتقل می‌کنند.
وی در خصوص خدمات رسانی مددسرای شهید دوران اظهار داشت: در روزهای عادی افراد می‌توانند تا ساعت ۸ صبح در مددسراها حضور داشته باشند، اما طی سه روز گذشته شاهد بارش برف و سرمای شدید بوده‌ایم. این افراد می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته در مددسراها حضور داشته باشند که بی‌تردید حضور ۲۴ ساعته این افراد مستلزم ارائه برخی خدمات خوراک، پوشاک و درمانی و دارویی است.
معاون شهردار منطقه 13 تاکید کرد: ظرف هفته جاری با کاهش چشمگیر دما، خدمات درمانی، دارویی، استحمام و وعده‌های غذای گرم در اختیار بی‌خانمان‌ها قرار گرفته است و شهروندان در صورت مشاهده این افراد در سطح شهر می‌توانند با تماس با سامانه ۱۳۷ مراتب را اعلام کنند.
ابراهیمی سوته در عین حال به استقرار اتوبوس های سیار در سطح منطقه اشاره کرد و افزود: این اتوبوس ها تا صبح بخاری‌آنها روشن است و افرادی که به هر دلیلی از ورود به مددسراها خودداری می‌کنند می‌توانند در این اتوبوس‌ها که وسیله گرمایشی دارند و وعده غذای گرم درآنها داده می‌شود، شب را به صبح برسانند.
گفتنی است مددسرای شهید دوران منطقه 13 در اتوبان شهید دوران- بعد از پمپ گاز- روبروی پلیس راهور- جنب اتوبان یاسینی واقع گردیده است.

لینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)