اسحاجیوف نماینده علیرضا دبیر و مامیاشویلی شد

0
(0)


نماینده ارتقای روابط کشتی ایران و روسیه از حضور 3 کشتی گیر روسی در مرحله نهایی لیگ کشتی ایران خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت کشتی داغستانی، ماگومد عیسی خواجیف از سوی فدراسیون های کشتی روسیه و ایران به عنوان نماینده برای ارتقای روابط کشتی بین دو کشور منصوب شد.

وی در ابتدا گفت: این یک موضع رسمی است که با امضای روسای دو فدراسیون میخائیل مامیاشویلی و علیرضا دبیر تایید شده است. من این کار را داوطلبانه انجام می دهم. درخواست من به این دلیل است که سال ها در مسابقات کشتی باشگاه های ایران شرکت کردم و در کادر مربیگری تیم ملی این کشور حضور داشتم و فارسی را روان صحبت می کنم. حتی قبل از انتصابم، سفرهای تیم های ایرانی را به مسابقات روسیه ترتیب دادم. هر دو فدراسیون علاقه مند به گسترش روابط، سفر برای مسابقات، برگزاری اردوها و سمینارها هستند. این امر به ویژه در شرایطی که کشتی گیران روس نمی توانند به خارج از کشور سفر کنند و ایرانی ها نیز با مشکلاتی مواجه هستند، اهمیت بیشتری پیدا می کند، به عنوان مثال اخیراً اجازه حضور در مسابقات جهانی زیر 23 سال آلبانی را نداشتند.

– حضور کشتی گیران روسیه در لیگ ایران جزو وظایف شماست؟

بله، اجازه داشتم برای کشتی گیران روسی دعوت شده برای حضور در لیگ ایران قرارداد دلالی کنم. وظیفه من این است که اطمینان حاصل کنم که منافع همه طرف ها رعایت می شود. ورزشکاران، باشگاه ها و فدراسیون کشتی روسیه به کشتی گیران خود اجازه رقابت و دریافت مبالغ مالی مناسب را می دهند. لیگ ایران هم اکنون در حال برگزاری است. افراد مختلف پیشنهادات خود را ارائه می دهند که شرایط چندان خوبی ندارند. علاوه بر این، هیچ کس تضمین نمی کند که این شرایط برآورده شود. زمانی که در ایران می جنگیدم، وضعیت مشابهی داشتم. متأسفانه هم کشتی گیران ما و هم باشگاه های ایرانی نمی دانند که قراردادهایی که بدون وساطت نماینده رسمی منعقد می شود باطل تلقی می شود.

– مراحل انعقاد قراردادها چیست؟

باشگاه ها نزد من می آیند، نشان می دهند کدام مبارز را می خواهند و شرایط خود را ارائه می دهند. سپس مستقیماً با کشتی گیران مذاکره می کنم. البته همه قراردادها با مجوز فدراسیون کشتی ما منعقد می شود. در صورتی که کشتی گیران بازی های مهم تیم ملی را داشته باشند یا در حال آماده شدن برای آنها باشند، ممکن است محدودیت هایی وجود داشته باشد. با سه نفر از آنها تاکنون مذاکره کرده ام و در مرحله نهایی لیگ کشتی ایران به میدان می روند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)