استقلال؛ ناقص ترین قهرمان لیگ بیست و سوم

0
(0)


استقلال تهران در هیچ یک از عناصر مورد نیاز برای حضور در رقابت ها آمادگی کامل ندارد و تا اینجای کار مدعی کسب عنوان قهرمانی به نظر نمی رسد.

به گزارش ایسنا، کمتر از دو هفته دیگر فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران آغاز می شود و یکی از مدعیان همیشگی مثل چند فصل اخیر با مشکلاتی آشنا دست و پنجه نرم می کند.

استقلال تهران پیش از شروع فصل جدید بار دیگر در داخل و خارج از زمین با تغییرات اساسی مواجه شد و برنامه هایش طبق روال عادی پیش نرفت.

پس از جدایی ریکاردو ساپینتو، حجت کریمی به عنوان سرپرست باشگاه جواد نکنام را به عنوان سرمربی جدید این باشگاه منصوب کرد، اما او مدتی پس از شروع تمرینات از سمت خود استعفا داد.

جدایی وی با معرفی علی حثیر به عنوان مدیرعامل جدید همراه بود که با مشکلات زیادی مواجه است. آبی ها در نقل و انتقالات حضور چشمگیری نداشتند تا باعث رضایت هواداران شود.

مهمترین نکته برای رقیب برای نشان دادن استقلال در فصل جدید، جایگزینی بازیکنان جدید با بازیکنان تاثیرگذار است که هنوز به طور کامل انجام نشده است. ایمان سلیمی، آرمین سهرابیان و مهرداد محمدی بازیکنانی هستند که به استقلال پیوسته اند.

سید مهری روز گذشته (جمعه) به تمرینات پیوست و سیدحسین حسینی به تازگی قرارداد خود را تمدید کرد. استقلال هنوز لیست کاملی به خصوص در خط حمله ندارد. آنها بازیکنانی مانند رافائل سیلوا، عارف غلامی، محمد محبی و مهدی کایدی را از دست دادند.

به جز لیست بازیکنان، کادر فنی نکونام هنوز پر نشده است. اعتقاد بر این است که آنها مربیان و مربیان خارجی بدنسازی هستند که هنوز از قرارداد آنها اطلاعی در دست نیست. این خیلی عجیب نیست زیرا حتی قرارداد نکونام نیز به صورت رسمی امضا نشده است.

اینکه یک سرمربی در سطح اول فوتبال ایران بدون قرارداد رسمی و فقط با قرارداد اولیه کار کند، بسیار عجیب و غیر قابل باور به نظر می رسد. در این صورت هر لحظه سرمربی جوان می تواند درخواست توقف کار کند که شوک بزرگی برای این باشگاه و هوادارانش خواهد بود.

در صورت رفع این مشکلات نکته قابل توجه دیگر این است که اردوی آماده سازی با بازی های مناسب برای آمادگی و هماهنگی بیشتر بازیکنان برگزار نمی شود. آبی ها تمرینات خود را با نکونام در تهران آغاز کرده اند و همچنان در پایتخت حضور دارند.

استقلال تهران در هیچ یک از عناصر مورد نیاز برای حضور در رقابت ها آمادگی کامل ندارد و تا اینجای کار مدعی عنوان قهرمانی به نظر نمی رسد.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)