اخلاق پزشکی را باید از اسلام یاد بگیریم/ تکریم بیماران از توصیه های اسلام است

0
(0)

اخلاق پزشکی را باید از اسلام یاد بگیریم/ تکریم بیماران از توصیه های اسلام استخبرگزاری فارس: اخلاق پزشکی را باید از اسلام یاد بگیریم/ تکریم بیماران از توصیه های اسلام است

رئیس مجمع عمومی دانشگاه های علوم پزشکی کشور گفت: اخلاق پزشکی از عواملی است که باید از اسلام بهره بگیریم؛ ما باید مسائلی که از نظر بسیاری افراد دیده نمی‌شود را ببینیم و به آن نگاه بسیجی داشته باشیم.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری فارس؛ سید مسعود خاتمی صبح امروز در مراسم هشتمین مجمع عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور که در مجتمع ولایت قم برگزار شد، با اشاره به داشتن روحیه بسیجی اظهار داشت: ما پزشکان باید مسائلی که وجود دارد و از نظر بسیاری از افراد دیده نمی‌شود را ببینیم و به آن نگاه بسیجی داشته باشیم.

رئیس مجمع عمومی دانشگاه های علوم پزشکی کشور گفت: اخلاق پزشکی از عواملی است که باید از اسلام بهره بگیریم و آن را سر لوحه کار خود قرار دهیم.

رئیس مجمع عمومی دانشگاه های علوم پزشکی کشور گفت: اخلاق پزشکی را باید از اسلام الگو گرفت و باید همان‌طور که در اسلام بسیار به تکریم بیمار سفارش شده است، احترام به بیمار را الگو قرار دهیم.

گفتنی است در این نشست یک روزه، مسائل و چالش‌های مربوط به آموزش در نظام سلامت، اخلاق حرفه‌ای و حوزه تامین نیروی انسانی مورد بررسی قرار می‌گیرد و راه‌کارهای مناسب برای آن‌ها ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)