اختری: مساله فلسطین راهی جز بیدارسازی افکار عمومی ندارد

0
(0)

حجت‌الاسلام حسن اختری، رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به تجاوزات اخیر رژیم اسراییل به سرزمین‌های اشغالی و تلاش برای استمرار شهرک سازی‌ها در مقابل مخالفت‌های جهانی اظهار کرد: تجاوزات اسراییل در تمام مقاطع و اشکال خود هیچ وقت متوقف نشده است و هم‌چنان ادامه دارد. حتی وقتی توافقات امنیتی  امضا کردند هم باز هم به تجاوزاتشام ادامه دادند و هیچ کشور و گروه و سازمانی هم جلودار اینها نبوده است.

وی درباره اهمیت توجه مقام معظم رهبری به مساله فلسطین در سخنان اخیرشان تصریح کرد: تجاوزات اسراییل مساله سابق و گذشته نیست و مساله اکنون و الان است که در برابر چشم افکار عمومی و سازمان ملل و دیده‌بان حقوق بشر دارد رخ می‌دهد. مقام معظم رهبری بارها گفتند و در هر مقطعی بر مساله فلسطین تاکید داشتند و دارند.

رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در پاسخ به اینکه با وجود مخالفت جامعه جهانی باز هم اقدامات اسراییل علیه فلسطینی‌ها و سرزمین‌های اشغالی ادامه دارد، اظهار کرد: اسراییل این کار را نمی‌کند بلکه این شیطنت شیطان بزرگ و قدرت‌های اهریمنی مثل انگلیس، فرانسه، آلمان و دیگر کشورهای اروپایی است و سازمان ملل که برای منافع چند کشور کار می‌کند در این میان ساکت است و اقدامی نمی‌کند. همان‌طور که در مساله یمن کاری از پیش نبردند.

اختری گفت: مساله فلسطین راهی جز بیدارسازی افکار عمومی ندارد و باید همه و به خصوص در رسانه‌ها تلاش کنند افکار عمومی جهانی را نسبت به مساله فلسطین و جنایات اسراییل که این‌گونه دارند مردم مظلوم فلسطین را می‌کشند تغییر دهند. آنها دارند در رسانه‌هایشان مظلوم را جای ظالم می‌نشانند و ما باید در برابر این اقدامات کاری انجام دهیم.

وی ادامه داد: در کمیته حمایت از فلسطین یکی از کارها و برنامه‌های ما این است که در سطح بین‌الملل وNGOها و آزادی‌خواهان ارتباط بگیریم تا با کمک آنها افکار عمومی را در برابر جنایت این رژیم روشن کنیم.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)