ابراهیم‌زاده: در بازی با پرسپولیس احمدزاده اخراج نشد و پاس گل دوم را داد/ ما مربیان باید آستانه تحمل‌مان را بالا ببریم

0
(0)

ابراهیم‌زاده: در بازی با پرسپولیس احمدزاده اخراج نشد و پاس گل دوم را داد/ ما مربیان باید آستانه تحمل‌مان را بالا ببریمخبرگزاری فارس: ابراهیم‌زاده: در بازی با پرسپولیس احمدزاده اخراج نشد و پاس گل دوم را داد/ ما مربیان باید آستانه تحمل‌مان را بالا ببریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: ورزش فرهنگ و قدمت خوبی در ایران دارد اما ما مربیان باید آستانه تحمل‌مان را بالا ببریم، صبور باشیم و با توجه به جایگاهی که داریم، باید انتقاد کنیم.

منصور ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص بازی مقابل نفت تهران در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، گفت: ما به دنبال این هستیم با توجه به اینکه سپاهان همیشه جایگاه بزرگی در فوتبال ایران داشته و به خاطر حضور هواداران پرشورش و به خاطر قدمتی که دارد دوباره به جایگاه اصلی اش برگردد. از زمانی که ‌آمده ام سعی کردم انگیزه خوبی به بازیکنان بدهم تا دوباره میل به بردن داشته باشند. مطمئنا بازی سختی مقابل نفت تهران داریم، این تیم بسیار متحول شده، بازیکنان با تجربه و خوبی دارد و در این چند هفته امتیازهای خوبی به دست آورده است.

وی در ادامه گفت: ما سعی کردیم از لحاظ روحی و روانی با بچه‌ها کار کنیم تا دوباره اعتماد به نفس بگیریم، اردوی دو روزه در کمپ صفاییه اصفهان داشتیم، با بازیکنان صحبت‌های زیادی داشتیم تا شرایط خوبی بدست بیاورند. امیدوارم رفته به رفته شرایط خوبی بدست بیاید.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در ادامه درخصوص محرومان و مصدومان تیم سپاهان گفت: ما چهار مهره اصلی را به خاطر مصدومیت و محرومیت نداریم،‌حسن‌زاده که از ابتدای فصل مصدوم بود، رسول نویدکیا هم مصدومیتی برایش بوجود آمد که نمی‌تواند تیم را همراهی کند، همچنین جلال علی‌محمدی هم رفته به رفته به تمرینات اضافه می‌شود تا بتواند به ما کمک کند. مهدی شریفی و پورقاز هم به علت سه اخطاره بودن نمی‌توانند سپاهان را در بازی مقابل نفت همراهی کنند.

ابراهیم‌زاده درباره انتقاد بعضی از مربیان نسبت به فدراسیون فوتبال و شرایط فعلی فوتبال ایران گفت: ما باید چند نکته را در نظر بگیریم با توجه به حساسیت‌‌هایی که در فوتبال کشور وجود دارد در ارتباط با مسائل روز بعضی مربیان نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند به هر حال بعضی مسائل تاثیرگذار است،‌بردن یا باختن، فشارهایی که روی مربی است، دلایلی که باعث می‌شود در رسانه‌ها قبل از مسابقه یا بعد از مسابقه بازگو کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: نکته مهم این است که اصل ورزش معنی پهلوانی را یدک می‌کشد، ورزش فرهنگ و قدمت خوبی در ایران دارد اما ما مربیان باید آستانه تحملمان را بالا ببریم، صبور باشیم و با توجه به جایگاهی که داریم باید انتقاد کنیم، ممکن است حرف‌هایی زده شود این هم به خاطر فشارهایی است که در فوتبال وجود دارد.

سرمربی سپاهان در ادامه گفت: مسائل داوری هم بی‌تاثیر نیست و باعث می‌شود که بعضی از مربیان انتقادهایی کنند. مثلا همین بازی با پرسپولیس اگر ‌آقای داور فرشاد احمدزاده را که به زعم بسیاری از کارشناسان باید اخراج می‌شد این تیم را 10 نفره می‌کرد شرایط به کلی متفاوت می‌شد. ما یک بر صفر از پرسپولیس عقب بودیم اما در آن بازه از زمان به بازی مسلط بودیم اما اخراج نکردن احمدزاده باعث شد همین بازیکن پاس گل دوم را بدهد و پرسپولیس پیروز از میدان خارج شود. امیدوارم داوران با دقت قضاوت کنند. با توجه به اینکه داوران جدیدی به فوتبال معرفی شدند باید بیشتر کار کنند، همه همکاری کنیم تا موج خوبی در فوتبال بوجود بیاید. مطمئنا تصمیمات داور می‌تواند سرنوشت یک تیم را تغییر دهد.

ابراهیم‌زاده در پایان درخصوص اینکه با هواداران سپاهان چه صحبتی دارید، گفت: من روز گذشته با هواداران صحبت کردم و سعی کردم تمام مسائل را برای آنها بازگو کنم، خود هواداران هم می‌دانند که برای قهرمانی سپاهان نیاز است که حمایت شود. باید حمایت کنند تا تیم دوباره به شرایط گذشته‌اش برگردد. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا با توجه به 9 بازی که در پیش رو داریم حداقل امتیازها را کسب کنیم تا بتوانیم جایگاه‌مان را تغییر دهیم این نیاز است در کنار تلاش بازیکنان و کادر فنی هواداران هم از سپاهان حمایت کنند تا تیم از این بحران خارج شود، خود هواداران هم می‌دانند بضاعت تیم و موجودی سپاهان همین بازیکنانی هستند که در سپاهان بازی می‌کنند. باید حمایت کنیم تا شرایط‌مان بهتر شود.

انتهای پیام/ا

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)