آنها نمایشگاه را با دستاوردهای جدید نیروی دریایی افتتاح کردند

0
(0)


به گزارش ایسنا، نمایشگاه دستاوردهای علمی و فناوری نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با هفتم آذر روز نیروی دریایی با حضور امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش و فرمانده نیروی دریایی ارتش افتتاح شد. امیر دریادار نیروی دریایی ایران.

در این نمایشگاه برخی از دستاوردهای علمی و فنی نیروی دریایی ارتش در حوزه‌های مختلف تسلیحات دریایی، سامانه‌های موشکی ضد کشتی زیرسطحی تا سطحی، اطلاعات پیشرفته، سامانه‌های مخابراتی و الکترونیکی رزمی و مکان‌یابی قطعات مختلف پیچیده و گلوگاه به نمایش گذاشته شد.

یکی از ویژگی های بارز این نمایشگاه که با تاکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت علمی و تخصص نخبگان دانشگاهی مراکز علمی و تحقیقاتی شرکت های دانش بنیان داخلی برگزار شد، ارائه تعداد قابل توجهی از زیرسیستم ها و کشتی های پرنده سطحی و زیرسطحی با توانایی انجام ماموریت های دریایی برای شناسایی و پردازش داده های ساحلی و محیطی.

همچنین در این نمایشگاه انیمیشن های آموزشی و چندین جلد کتاب فنی تخصصی در رشته های مختلف دریایی ارائه شد و اولین نمونه از چندین محصول ساخته شده در قالب فعالیت های پژوهشی و پشتیبانی به نمایش گذاشته شد.

کشف یک وسیله نقلیه زیرزمینی بدون سرنشین ROV

این شناور بدون سرنشین و کنترل از راه دور توانایی شناسایی، شناسایی و انهدام مین های لنگر و کف را دارد. علاوه بر این، قابلیت حمل محموله های مورد نیاز برای پاکسازی و انهدام مین از دیگر توانایی های آن است. این کشتی می تواند تا عمق 200 متری کار کند و همچنین 24 ساعت پیمایش مداوم دارد و برای انهدام انواع مین های دریایی استفاده می شود.

وسیله نقلیه زیرزمینی بدون سرنشین ROV

استفاده از فناوری بدون سرنشین در سطح ارتش های جهان در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است و نیروهای مسلح کشورمان با همکاری وزارت دفاع، پشتیبانی نیروهای مسلح، دانش، دستاوردهای چشمگیری در این زمینه داشته اند. – شرکت های مستقر، مراکز علمی و واحدهای دانشگاهی.

پهپاد پرتاب عمودی چمروش فاش شد 4

این پهپاد با قابلیت پرتاب عمودی می تواند به راحتی از انواع شناورهای نیروی دریایی بلند شود و ماموریت های محول شده را انجام دهد. پهپاد هما و پهپاد پلیکان که از پهپادهای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند نیز در این نمایشگاه به نمایش درآمدند.

آنها نمایشگاه را با دستاوردهای جدید نیروی دریایی افتتاح کردند

شناور هوشمند بدون سرنشین

رونمایی از شناور سطحی هوشمند بدون سرنشین

شناور سطحی هوشمند با موتور DC است که در دسته شناورهای بدون سرنشین قرار می گیرد.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)