آلگری: لیگ قهرمانان، عقده فکری مان نیست

0
(0)

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – آلگری درباره شرایط تیمش پیش از بازی با تورینو صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، یوونتوس پس از توفف خانگی مقابل تاتنهام در لیگ قهرمانان، این هفته در سری آ به مصاف تورینو می رود، سرمربی بیانکونری درباره تقابل تیمش با رقیب همشهری و همچنین شرایط تیمش در لیگ قهرمانان، چنین گفته است:

تورینو از زمان روی کار امدن ماتزاری، در خانه گل نخورده است، آن ها تیمی قوی هستند، ضمن این که دربی همیشه حساسیت و اهمیت خاص خودش را داشته است، سه امتیاز این بازی باعث می شود همچنان بتوانیم در کورس پا به پای ناپولی پیش برویم. تورینو فوتبال خوبی بازی می کند و موقعیت های کمی به رقیب برای گلزنی می دهد، بنابراین شاید بازی معطوف به ضربات آزاد یا اتفاقات جریان مسابقه شود. دربی همیشه سختی خاص خودش را داشته و دارد و نتیجه گرفتن (صرف نظر از هر شرایطی) سخت است.

شانس هایمان برای صعود به دور بعد لیگ قهرمانان، نسبت به قبل از بازی دور رفت تغییری نکرده است. در بازی رفت اشتباهات زیادی داشتیم، در حالی که اکثر اوقات دقت پاس های مان 70 درصد است، در این مسابقه فقط 55 درصد بود. تاتنهام تیمی قوی است که چه در حمله و چه دفاع، از قدرت بالایی برخوردار است، مقابله با این تیم آسان نیست. نباید لیگ قهرمانان برای مان یک وسواس و عقده فکری شود، چرا که در آن صورت هیچوقت برنده نخواهیم شد!

1878

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)