آسیب دیدن دانش‌آموزان دختر حین نظافت اجباری مدرسه

0
(0)

آسیب دیدن دانش‌آموزان دختر حین نظافت اجباری مدرسه

حاشیه استان سیستان‌وبلوچستان اتفاق افتاد؛

آسیب دیدن دانش‌آموزان دختر حین نظافت اجباری مدرسه

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، چند روز اخیر وزیر آموزش‌وپرورش به استان سیستان و بلوچستان سفر کرد. بازدید وزیر آموزش‌وپرورش از مدارس استان سیستان و بلوچستان خصوصا مدارس حاشیه شهر اقدام بسیار مهم و خوبی بود.

دانش‌آموزان این مدرسه ادعا کردند که مدیر مدرسه حاشیه شهر زاهدان هم برای محقق شدن نظم و آراستگی در شیفت صبح که دختران ابتدایی در مدرسه حضور داشتند به اجبار از آن‌ها میخواهد که مدرسه را تمیز کنند، تمیز کردن مدرسه به صورت مشارکتی مشکلی ندارد اما بلند کردن آجرهای سنگین برای دختران، آن هم در این سن بسیار خطرناک و دور از انتظار است.

یکی از دانش آموزان دختر مدرسه میگوید: «مدیر مدرسه از همه ما خواست که مدرسه را جارو بزنیم و آجرها را که گوشه‌ی حیاط ریخته شده را جا به جا کنیم. مدیر مدرسه‌ دانش‌آموزان را تهدید کرد تا کارتان تمام نشده اجازه نمی دهم به خانه بروید.»

مادر این دانش اموز نیز در جواب خبرنگار که پرسید آیا دخترت آسیب جدی دیده است، گفت: «دخترم از درد تمام شب را بیدار ماند و گریه میکرد.»

مدیر مدرسه باید کنترل این اتفاق را بر دست میگرفت و برای جمع‌آوری و نظافت مدرسه از نیروی کمکی استفاده میکرد.

مرضیه یکی از دختران مدرسه میگوید مدیر مدرسه ما را مجبور به این کار کرد و تهدید کرد اگر این کار تمام نشود نمیگذارم به خانه بروید و باید هر چه سریع تر این کار را انجام دهید، مادرمرضیه گفت: «دخترم آن روز پایش درد میکرد ودست هایش آسیب دیده بود.»

این خبر درحال بررسی است.

لینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)