آرمناک پطروسیان: حاضرم در دادگاه شهادت بدهم که تجارت میلگرد نداشته‌ام

0
(0)

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: حاضرم حتی به تهران بیاییم و در دادگاه شهادت بدهم که تجارت میلگرد نداشته‌ام.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از فارس، آرمناک پطروسیان در مورد اینکه علی کریمی مدعی شده بود او به همراه مهدی تاج تجارت میلگرد به ارمنستان داشته است، گفت: من حدود ۱۰ سال است که در ایران نیستم و جالب است که چندین نفر از دیروز با من تماس گرفتند و در این مورد سؤال پرسیده‌اند این حرف یک دروغ است. من اولاً چنین کاری انجام نداده‌ام ضمن اینکه اگر هم برفرض کاری هم کرده باشم غیر قانونی نبود و سوم اینکه حاضرم برای اثبات حرف‌هایم حتی اگر لازم باشد به تهران بیایم و در دادگاه حاضر شوم و شهادت بدهم که چنین چیزی نبوده است.

دروازه‌بان اسبق سپاهان تصریح کرد: من با علی کریمی دوست بوده ام ولی این درست نیست که او بگوید من چنین حرف‌هایی شنیده‌ام البته هر کسی مسئول سخنان و حرف‌هایی است که می‌زند.

پطروسیان در مورد اینکه کریمی ادعا کرده است یکی از هم‌بازیان سابق آرمناک این حرف‌ها را به او زده است، گفت: مگر می‌شود که من یک چیزی از یک جایی بشنوم و بعد این حرف‌ها را بازگو کنم و بگویم که چنین و چنان بوده است. آدم بدون دلیل و مدرک صحبت نمی‌کند.

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)