آخر هفته به کدام گالری ها برویم؟

0
(0)


و او هم لبخند زد

نمایشگاه انفرادی «و او هم لبخند زد» که به نمایش آثار منیر زنده اختصاص دارد، در گالری هما به نشانی تهران، خیابان کریم خان زند، خیابان سنایی، کوچه چهارم غربی، پلاک ۸، واحد یک درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۴ تیر ماه ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۸۶۳۵۹۶

 

بال می‌شود این دست

نمایشگاه انفرادی نقاشی «بال می‌شود این دست» که به نمایش آثار خلیل سمائی جابلو اختصاص دارد، در گالری شیرین به نشانی تهران، خیابان کریمخان‌زند، خیابان سنایی، کوچه‌ی سیزدهم، پلاک ۵ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۵ تیر ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای دوشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۴۳۹۶۹

 

آخر هفته به کدام گالری ها برویم؟

مُ خاطره

«مُ خاطره» نام نمایشگاه انفرادی نقاشی است که به نمایش آثار سعید فلاح‌فر اختصاص دارد و در گالری یافته به نشانی تهران، دروس، خ یارمحمدی، بن بست طالقانی پ ۸ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۴ تیر ماه ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۵۴۴۶۴۸
 

آخر هفته به کدام گالری ها برویم؟

هشتمین نمایشگاه دوستداران هفت ثمر

«هشتمین نمایشگاه دوستداران هفت ثمر» نام نمایشگاه انفرادی است که در گالری هفت ثمر به نشانی تهران، خیابان مطهری، خیابان کوه نور، کوچه پنجم، شماره ۸ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۳۱ تیر ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۷۳۱۴۰۳
 

آخر هفته به کدام گالری ها برویم؟

کلکسیونر/هنر مدرن

نمایشگاه گروهی «کلکسیونر/هنر مدرن» که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد، در گالری آرتیبیشن به نشانی تهران، خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینیه ارشاد، نرسیده به همت، گل نبی(غرب)، میدان احمدی روشن(کتابی)، خیابان ساسانی پور، خیابان دریا (قندی)، پلاک ۶ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۵ تیر ماه ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۹۲۲۵۳۸

 

آخر هفته به کدام گالری ها برویم؟

هندسه نگار

نمایشگاه گروهی «هندسه نگار» که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد، در گالری فرهنگسرای نیاوران به نشانی تهران، خیابان پاسداران، مقابل پارک نیاوران، فرهنگسرای نیاوران درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۹ تیر ماه ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۷ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۲۸۷۰۸۱
 

آخر هفته به کدام گالری ها برویم؟

دیوانه

«دیوانه» نام نمایشگاه انفرادی علی اکبر صادقی است که در گالری مدار موازی به نشانی تهران، خیابان حافظ، نرسیده به چهار راه کالج، نبش کوچه بامشاد، پلاک ۴۰۹ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۱ شهریور ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای یکشنبه از ساعت ۱۳ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.

دیوان یزدان

نمایشگاه انفرادی «دیوان یزدان» که به نمایش آثار یزدان سعدی اختصاص دارد، در نگارخانه سهراب به نشانی تهران، خیابان سمیه، قبل از رامسر، شماره ۱۴۲ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۲ تیر ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای یکشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۴۹۰۷۶

 

آخر هفته به کدام گالری ها برویم؟

شاعر خط‌ها

«شاعر خط‌ها» نام نمایشگاه انفرادی زنده یاد کامبیز درمبخش است که در گالری ثالث به نشانی تهران، کریم خان زند بین ایرانشهر و ماهشهر شماره١۴٨ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۵ تیر ماه ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ٨٨٣٢۵٣٧۶

 

آخر هفته به کدام گالری ها برویم؟

مندیل

نمایشگاه انفرادی «مندیل» که به نمایش ساقی شاملو اختصاص دارد، در فرهنگسرای ارسباران به نشانی تهران، خیابان شریعتی بالاتر از پل سید خندان خیابان جلفا فرهنگسرای ارسباران درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۹ تیر ماه ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۱۹ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۸۷۳۳۹۹
 

آخر هفته به کدام گالری ها برویم؟

گسیخته

«گسیخته» نام نمایشگاه انفرادی است که به نمایش آثار نجمه امینی اختصاص دارد و در گالری آ به نشانی تهران، خیابان کریم خان زند، خیابان عضدی(آبان جنوبی)، کوچه ارشد، پلاک ۷ درحال برگزاری است. در بخشی از بیانیه این نمایشگاه انفرادی چنین آمده است: «مجموعه ی بر دیوار، حاصل درونیات فروخورده ایست که سالهاست به قعر وجودم نقل مکان کرده بودند. درونیاتی که نه با زبان، که با هیچ مدیایی جز ترسیم مجال بازگویی نمی یافت، تنها از این طریق می توانستم به عمیق ترین لایه های وجودم رسوخ کنم و تار و پود از هم دریده را پینه کنم.»
نمایشگاه انفرادی «گسیخته» تا تاریخ ۱۳ تیر ماه ادامه دارد و همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۹۱۹۵۴۷

 

آخر هفته به کدام گالری ها برویم؟

آثار داود امدادیان

نمایشگاه انفرادی «آثار داود امدادیان» که به نمایش آثار داود امدادیان اختصاص دارد، در پروژه‌های ۰۰۹۸۲۱ به نشانی تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان خردمند، کوچه ۱۸، پلاک ۲۵ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۳۱ تیر ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۸۳۱۳۸۳
 

آخر هفته به کدام گالری ها برویم؟

بیا تا مرا پیدا کنی

نمایشگاه گروهی نقاشی «بیا تا مرا پیدا کنی» که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد، در نگارخانه نقش جهان به نشانی تهران، نیاوران، از میدان یاسر یه سمت تجریش، کوچه همایون‌فر، کوچه سعدی، کوچه حافظ، خیابان آیت‌الله محمودی، پلاک ۹ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۷ تیر ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۷۳۵۲۷۰
 

آخر هفته به کدام گالری ها برویم؟

ت-ه-ر-ا-ن

«ت-ه-ر-ا-ن» نام نمایشگاه انفرادی است که به نمایش آثار فاطمه خواجه نوری اختصاص دارد و در گالری اُ به نشانی تهران، خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸، طبقه ی دوم درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۷ تیر ماه ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۲۴۸۲۸
 

آخر هفته به کدام گالری ها برویم؟

یادی از برگ‌های فروریخته

نمایشگاه انفرادی نقاشی «یادی از برگ‌های فروریخته» که به نمایش آثار بویه سادات‌نیا اختصاص دارد، در گالری اُ به نشانی تهران، خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸، طبقه ی اول درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۷ تیر ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۲۴۸۲۸

مجسمه‌های مهدی شیراحمدی

نمایشگاه انفرادی «مجسمه‌های مهدی شیراحمدی» که به نمایش آثار این هنرمند اختصاص دارد، در گالری ایرانشهر به نشانی تهران، خیابان کریم‌خان زند، خیابان شهید عضدی (آبان جنوبی)، خیابان سپند، پلاک ۱/۶۹ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۴ تیر ماه درحال برگزاری است، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۶۰۳۶۹۴۴
 

آخر هفته به کدام گالری ها برویم؟

استیصال

«استیصال» نام نمایشگاه انفرادی است که به نمایش آثار حسین مولویان اختصاص دارد و در گالری اِو به نشانی تهران، خیابان کریم خان زند. خیابان خردمند شمالی . کوچه اعرابی ۳ . پلاک ۵ . طبقه همکف و اول درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۷ تیر ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۰۲۱-۸۸۸۲ ۵۳۲۲
 

آخر هفته به کدام گالری ها برویم؟

شاید انسان

نمایشگاه انفرادی نقاشی «شاید انسان» که به نمایش آثار مسعود احمدی اختصاص دارد، در گالری گلستان به نشانی تهران، خیابان دروس، خیابان کماسایی، پلاک ۳۴ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۲ تیر ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۰۲۱۲۲۵۴۱۵۸۹
 

پیوسته گسستن

نمایشگاه انفرادی «پیوسته گسستن» که به نمایش آثار مانیا جلالی فراهانی اختصاص دارد، در نگارخانه نگر به نشانی تهران، زیر پل کریمخان، بعد از تقاطع ایرانشهر، پلاک ۱۵۴، زنگ دوم، طبقه اول درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۱ تیر ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۱۵۰۶۱

نگرش

«نگرش» نام نمایشگاه گروهی است که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد و در گالری زرنا به نشانی تهران، خیابان انقلاب، بین خیابان وصال شیرازی و خیابان دانشگاه، کوی اسکو، شـماره ۱۰، طبقه دو درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۵ تیر ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۶ الی ۱۹ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۶۶۴۰۹۸۳
 

آخر هفته به کدام گالری ها برویم؟

شیدایی وایو

«شیدایی وایو» نام نمایشگاه انفرادی نقاشی است که به نمایش آثار یلدا فخیمی اختصاص دارد و در گالری شلمان به نشانی تهران، میرداماد، نرسیده به شریعتی، رودبارغربی (جنوبی)، کوچه کاووسی، پلاک ۲۷ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۵ تیر ماه ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۰:۳۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۲۷۱۶۹۳
 

آخر هفته به کدام گالری ها برویم؟

چهارگاه

نمایشگاه انفرادی «چهارگاه» که به نمایش آثار مونا آقابابایی اختصاص دارد، در گالری والی به نشانی تهران، میدان ونک، خیابان شهید خدامی، پلاک ۷۲ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۶ تیر ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۰۴۷۶۹۸
 

آخر هفته به کدام گالری ها برویم؟

اثر انگشت

«اثر انگشت» نام نمایشگاه انفرادی است که به نمایش آثار افسانه پرچکانی اختصاص دارد و در گالری جاوید به نشانی تهران، میدان فاطمی،خیابان جویبار،خیابان زرتشت غربی کوچه یزدان،پلاک ۱۷، واحد۱ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۷ تیر ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای یکشنبه از ساعت ۱۷ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۹۳۴۱۳۴

 

آخر هفته به کدام گالری ها برویم؟

در چند سانتی‌متری منظره

نمایشگاه گروهی «در چند سانتی‌متری منظره» که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد، در گالری ویستا به نشانی تهران، خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه دوازدهم، پلاک ۱۱ درحال برگزاری است. در بخشی از بیانیه این نمایشگاه چنین نوشته شده است: «مفاهیم منظره و طبیعت امروزه با مداخله‌های مختلف انسان، تاریخ نگاری مبتنی بر قدرت، دست‌اندازی و توسعه طلبی و سیاست دچار چندگانگی و تغییر شده است. در عین حال این مفاهیم خود را به سوی شرایط و مواردی دیگر گسترده‌اند.»
این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۰ تیر ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۵۱۳۹۳۳

 

آخر هفته به کدام گالری ها برویم؟

در آستانه

«در آستانه» نام نمایشگاه انفرادی است که به نمایش آثار مهتا معینی اختصاص دارد و در گالری عصر به نشانی تهران، میرزای شیرازی شمالی، خیابان دلاویز، پلاک ۱۸ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۴ تیر ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۵ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۷۱۱۵۵۳
انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)