آخرین وضعیت تایسون بوکس آسیا!

0
(0)


بوکسور سنگین وزن تیم ملی ایران درباره آخرین وضعیت خود پس از انجام جراحی صحبت کرد.

به گزارش ایسنا، میثم قشلاقی بوکسور سنگین وزن (80 کیلوگرم) تیم ملی ایران که در اولین تجربه آسیایی خود عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد، پس از مسابقات قهرمانی جهان دچار مصدومیت شد و تا کنون نتوانسته روی رینگ حاضر شود.

قشلاقی که کنفدراسیون آسیا به او لقب “تایسون بوکس آسیا” را داده، درباره آخرین وضعیت خود توضیح داد: در حال انجام فیزیوتراپی هستیم و فعلا به سطحی از بهبودی نرسیده‌ام که تمرینات بوکس خودم را شروع کنم. حدودا یک یا دو ماه دیگر با تشخیص پزشک شرایط تمرینات بوکس را خواهم داشت.

او درباره نحوه مصدومیت خود نیز گفت: متاسفانه پس از اردوی تیم ملی یک مسابقه درون اردویی داشتیم که در آن مبارزه از ناحیه کتف دچار مصدومیت شدم. پس از بررسی‌ها مشخص شد که لابروم کتف من پاره شده است و باید جراحی می‌کردم.

قشلاقی درباره تامین هزینه‌های جراحی خود نیز توضیح داد: هزینه عمل را فدراسیون داد. برای فیزیوتراپی هم هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنم.

او همچنین درباره شانس خود برای پوشیدن دوباره پیراهن تیم ملی نیز گفت: حریفان خود را می‌شناسم و ان‌شاءالله یک یا دو ماه دیگر به بوکس برمی‌گردم تا برای قرار گرفتن در ترکیب اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا انتخابی بزنم. دکتر گفت دوری من از بوکس 6 ماهه است و تا الان 3 ماه آن گذشته است، دو ماه دیگر تمرینات بوکس را شروع می‌کنم.

در روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر جدا شدن قشلاقی از بوکس در فضای مجازی منتشر شد. او در اینباره توضیح داد: واقعا چنین چیزی نیست و من شغلی بجز بوکس ندارم. ان‌شاءالله دوباره با قدرت بیشتر به تیم ملی برمی‌گردم.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)