برنامه تلویزیونی 90| بازی "کریمی" در زمین "کی‌روش"+ فیلم

0
(0)

برنامه تلویزیونی ۹۰| بازی "کریمی" در زمین "کی‌روش"+ فیلم

برنامه ۹۰ شب گذشته یکی از داغ‌ترین برنامه های چند سال اخیر را روی آنتن برد تا مخاطبینش را شوکه کند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، علی کریمی پس از 11 سال در برنامه 90 حاظر شد، معرکه به پا کرد و خارج شد. این شاید کوتاهترین تعبیری باشد که در مورد جنجالی ترین برنامه تاریخ 90 میتوان عنوان کرد.

شب گذشته برای علاقه مندان دو آتشه برنامه های چالشی هم غافلگیر کننده بود. علی کریمی در مناظره با محمدرضا ساکت دبیر فدراسیون فوتبال عمدی یا غیر عمدی دست روی نقطه ضعف این فدراسیون گذاشت تا آنجا که سرمربی تیم ملی را به واکنش وادار کرد.

بازیکن اسبق بایرمونیخ در برنامه شب گذشته 90 در حالی که به طور مشخصی لحظه به لحظه اعتماد به نفسش بیشتر می‌شد، سوالاتی از دبیر فدراسیون کرد که مدیریت مالی آن را زیرسوال برد. کریمی در میانه‌های برنامه حتی فردوسی پور را نیز از گود خارج کرد تا زمان صحبت او را به نفع خود مصادره کند. علی کریمی که بدش نمی آمد ساکت را وارد بازی خود کند تا واکنشی هیجانی از او بگیرد، واکنشی که به جای آقای دبیر، کارلوس کیروش از خود نشان داد.

کریمی در بخشی از برنامه با زیر سوال بردن اخراج مربیان ایرانی و جایگزین کردن سباستین پرتغالی که گویی رزومه شفافی در فوتبال ندارد،‌ باعث شد کیروش در پیامی بازیکن اسبق تیم ملی را بزدل خطاب کند و با عباراتی خشم خود را نسبت به اظهارات کریمی نشان دهد.

اما ساکت در این برنامه ملتهب تا می‌توانست خونسردی خود را حفظ کرد تا چالش برنامه 90 به مرافعه‌ تبدیل نشود، حتی آن زمانی که کریمی مدیران فدراسیون را متهم به نگه داشتن میزهایشان به هر قیمت کرد، آقای دبیر چیزی نگفت.

برنامه شب گذشته 90 حاوی نکات جالبی خارج از مضمون بود. همانطور که گفته شد علی کریمی که با توپوقهای زیادی صحبتهای خود را آغاز کرده بود به تدریج با آشنا شدن با فضای استدیو اعتماد به نفس خود را بدست آورد و با لحنی محکم تر نقدهای خود را مطرح می‌کرد. از طرفی فردوسی پور که همیشه در معرض اتهام‌هایی در مورد جانبداری از فدراسیون و مهدی تاج شده است، بعد از تشر علی کریمی خیلی کم صحبت کرد و حتی در خاتمه در مورد برخی که او را کیروشی پور مینامند واکنش نشان داد.

در انتهای این برنامه علی کرمی با تاکید بر اینکه در مقابل پاسخ ساکت توجیه نشده است، از عادل فردوسی پور و برنامه 90 به خاطر بی احترامی به لوگوی این برنامه عذر خواهی کرد.

انتهای پیام/

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)