75 هزار مهندس عضو سازمان بسیج مهندسین هستند

0
(0)

75 هزار مهندس عضو سازمان بسیج مهندسین هستندخبرگزاری فارس: 75 هزار مهندس عضو سازمان بسیج مهندسین هستند

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت گفت: مأموریت راهبردی این سازمان کمک به مردم در عرصه صنعت و اقتصاد کشور است.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، علی‌ اصغر شهبازی رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی در نشست سرآمدان فناوری و صنعت اظهار داشت: 75 هزار مهندس به عضویت این سازمان درآمده‌اند.

وی با اشاره به اهمیت پرداختن به زیرساخت‌های اقتصادی در سراسر کشور گفت: این امر مصداق جهاد فی‌سبیل‌الله است و مأموریت راهبردی سازمان بسیج مهندسین صنعت کمک به مردم در عرصه صنعت و اقتصاد کشور است.

وی با اشاره به لزوم نقش‌آفرینی این سازمان در رفع چالش‌های صنعتی در کشور گفت: هدایت سرمایه‌های مردمی به سمت صنعت کمک به احیای صنایع راکد و نیمه‌فعال،‌ راه‌اندازی شبکه اجتماعی تعاملی تخصصی در حوزه صنعت و ایجاد دانش تعاملی و تعامل هم‌افزا در دانش از برنامه‌های در دستور کار این سازمان است.

وی با اشاره به برنامه‌های این سازمان برای ایجاد تحول و ساماندهی در صنعت گفت: پایش، عارضه‌یابی و کمک به صنایع نیمه‌فعال راه‌اندازی و توسعه اندیشکده‌ها، راه‌اندازی صدای صنعت، آگاهی‌رسانی و مطالبه‌گری از دغدغه‌های این سازمان است.

وی گفت:‌مهمترین مسئله بسیج مستضعفین سرمایه انسانی متخصص است تا گفتمان پیشرفت صنعت در کشور را به دغدغه اجتماعی تبدیل کند.

شهبازی با اشاره به حضور مهندسین بسیج در نمایشگاه جانبی این نشست گفت: از 200 طرح و شرکت دانش‌بنیان شامل 6 طرح برگزیده، 3 گروه جهادی برتر، 6 مدیر و مهندس جهادی و یک کانون برتر به عنوان برگزیده‌ انتخاب شده اند.

انتهای پیام/آ

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)