پسندیده: امیدوارم سازمان برنامه نگاه ویژه‌ای به ورزش روستایی داشته باشد

0
(0)


سرپرست فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی گفت: امیدوارم سازمان برنامه و بودجه دو سوم باقیمانده از اعتبارات باقی مانده فدراسیون را تخصیص دهد تا در اجرای برنامه‌ها دچار مشکل نشویم.

علیرضا پسندیده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره زمان برگزاری انتخابات فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی، اظهار کرد: برای برگزاری انتخابات طبق اساسنامه، ابتدا باید کمیسیون داوران، مربیان و ورزشکاران تشکیل و نمایندگان آنها معرفی شود که البته در حال انجام مراحل ثبت نام هستیم، بعد از این مرحله ثبت‌نام از کاندیداها آغاز خواهد شد، سعی داریم تا پایان سال مجمع انتخابات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی را برگزار کنیم.

پسندیده ادامه داد: ۳ ماه است که سرپرستی این فدراسیون را بر عهده گرفتم که متاسفانه بعد از استعفای امیری خراسانی رییس پیشین، برنامه های فدراسیون دچار رکود شده بود و ۱۱ استان با سرپرست اداره می شدند. طی مدت حضورم در فدراسیون مجمع انتخابات ۳ هیات استانی را برگزار کردم و سعی دارم تا پایان سال با برگزاری مجمع، تکلیف ریاست سایر هیات های استانی نیز زودتر مشخص شود، همچنین در طی این مدت برخی از برنامه های فدراسیون بلاتکلیف مانده بود که اجرا شد.

وی همچنین از برگزاری مرحله نهایی رقابت‌های مینی فوتبال روستایی و عشایری در اواخر بهمن خبر داد.

پسندیده در ادامه به برگزاری دوره های آموزشی و تربیت نیروهای متخصص در مناطق روستایی و عشایری اشاره کرد و گفت: در خیلی از مناطق روستایی دوره های آموزشی و تربیت نیروهای متخصص مسکوت مانده بود که با همکاری فدراسیون‌های مربوطه موفق شدیم این دوره ها را در بسیاری از رشته های ورزشی برگزار کنیم.

سرپرست فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی درباره وضعیت بودجه این فدراسیون در سال جاری اظهار کرد: زمانی که مسوولیت فدراسیون را برعهده گرفتم، ‌۲ میلیارد تومان بدهی بابت خرید تجهیزات، امور جاری فدراسیون و… وجود داشت که موفق به پرداخت این میزان بدهی شدیم، البته با توجه به تفاهم‌نامه مالی با وزارت ورزش و جوانان، قرار بود از محل تبصره ۱۴ هدفمندی یارانه‌ها مبلغی توسط سازمان برنامه و بودجه به حساب وزارت و سپس فدراسیون ورزش روستایی واریز شود که تا امروز یک سوم آن مبلغ تحقق پیدا کرده که امیدوارم مابقی اعتبارات باقی مانده نیز تا پایان سال واریز شود تا در اجرای برنامه های پیش بینی شده با مشکل مواجه نشویم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر در اجرای برنامه‌های دهه فجر ، جام نوروزی و همچنین مرحله نهایی جام پرچم با کمبود اعتبارات مواجه هستیم که امیدوارم سازمان برنامه و بودجه با نگاه ویژه خود به این فدراسیون و با اختصاص مابقی بودجه، ما را در اجرای برنامه های باقی مانده تقویم ورزشی کمک کند تا با مشکل مواجه نشویم.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)