قانون سرباز قهرمان در اتومبیل‌رانی و موتورسواری اجرا می‌شود؟

0
(0)


رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی نیروهای مسلح گفت: می‌توانیم از ورزشکاران و قهرمانان مشمول خدمت وظیفه، در غالب سرباز قهرمان در باشگاه‌های موتورسواری و اتومبیل‌رانی استفاده کنیم.

به گزارش ایسنا، سردار سید تیمور حسینی، جانشین پلیس راهور کشور، عضو هیات رئیسه فدراسیون و رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی نیروهای مسلح در خصوص بهره گیری از ورزشکاران مشمول خدمت وظیفه سربازی گفت: باید از توان جوانانی که به صورت حرفه‌ای و قهرمانی موتورسواری می‌کنند و به دوران خدمت نزدیک می شوند، استفاده کرد و مثل سایر ورزش‌ها مانند فوتبال، افراد مشمولی که این شرایط به آنها تعلق می‌گیرد، بتوانند این دوره را به شکل یک بازیکن در یکی از تیم‌های باشگاهی ادامه دهند.

وی افزود : باید این قابلیت را دنبال و پیگیری کنیم که به هر شکل، جوانان علاقه‌مند و قهرمانان ما در رشته‌های موتورسواری و اتومبیل‌رانی بتوانند از این امتیاز بهره‌مند شوند و امیدوارم بتوانیم نظر مساعد مسئولان مربوطه در این حوزه را بگیریم.

سردار حسینی، عضو هیات رئیسه فدراسیون اتومبیل‌رانی و موتورسواری گفت: ان‌شاء‌الله همه این اتفاقات خوب با همکاری و تعاملی که با مجموعه فدراسیون و آقای ناظمی، رئیس فدراسیون خواهیم داشت، حتما محقق خواهد شد. از وجود کارشناسان، مربیان و قهرمانان خوبی که داریم حتما باید استفاده کنیم.

پیش از این طی حکمی از سوی رییس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سید تیمور حسینی، جانشین پلیس راهور کشور و عضو هیات رئیسه فدراسیون، به عنوان رئیس موتورسواری و اتومبیل‌رانی نیروهای مسلح نیز انتخاب شده بود.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)