فضای مجازی می‌تواند به فرصت تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی تبدیل شود

0
(0)

مراسم تکریم و معارفه جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح امروز با حضور سردار سرتیپ پاسدار علی عبداللهی معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم که سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی و جمعی از معاونین و مسئولین عقیدتی سیاسی و فرهنگی نیروهای مسلح از ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و نیروی انتظامی حضور داشتند، سردار عبداللهی به نقش و اهمیت فرهنگ در جامعه اشاره کرد و افزود: معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ضمن اینکه باید در حوزه ماموریت‌های خود پاسخگوی سوالات و شبهات باشد، باید تلاش کند رسالت خود را درتعمیق باورهای دینی و اسلامی به خوبی ایفا کند.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح همچنین به رشد و گسترش شبکه‌های مجازی در دنیای امروز اشاره کرد و با برشمردن تهدیداتی که می تواند در این حوزه متوجه جامعه شود، در عین حال تاکید کرد: این فضا می تواند به یک فرصت مناسب در جهت تبیین اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی از یک سو و افشای اهداف پلید استکبار و صهیونیسم جهانی از سوی دیگر تبدیل شود که رسیدن به این مهم نیازمند فضای همدلی، همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی در بخش‌های مختلف کشور است.

پیش از سخنان سردار عبداللهی، سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری نیز طی سخنان کوتاهی با اشاره به اقدامات همه جانبه دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران ، بر آمادگی و اهتمام نیروهای مسلح در مقابله جنگ نرم با دشمن تاکید کرد.

در ادامه این مراسم با تقدیر از تلاش‌های امیر سرتیپ ستاد محمود شیخ حسنی، امیر سرتیپ دوم ستاد ابراهیم گلفام به عنوان جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی معرفی شد.

گفتنی است امیر سرتیپ شیخ حسنی به عنوان معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح معرفی شده است.

رئیس مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی

سرهنگ پاسدار منصور زمانی

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)