فرهاد مهندس پور: حقانیت و خیرخواهی در انتقادها را دیدم آرام شدم

0
(0)

فرهاد مهندس پور: حقانیت و خیرخواهی در انتقادها  را دیدم آرام شدم

دبیر سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر عنوان کرد

فرهاد مهندس پور: حقانیت و خیرخواهی در انتقادها را دیدم آرام شدم

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ دبیر سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر فرهاد مهندس پور اختتامیه جشنواره تئاتر را شبی باور نکردنی خواند و عنوان کرد: طی ماه ها فعالیت در ستاد و مرکز با همکارانم نمی دانستیم از آغاز شدن جشنواره خوشحال باشیم یا اینکه آن را به پایان می رسانیم. و به دلیل به پایان رسیدن این جشنواره کمی غمگین هستم.

مهندس پور ادامه داد: چون آموزگارم به همین دلیل تا حدودی 2 وجهی هستم به نظرم این مدت، هنرمندان و چهره های شاخص تئاتر در ستاد با من همکاری داشته اند و در 2 وجه کارگردانی و آموزگاری همراهی ام کردند.

دبیر سی و ششمین جشنواره تئاتر با تأکید بر اینکه فکر کردن به نتیجه بزرگترین خطا در حوزه تئاتر است گفت: امسال یاد گرفتم که نتیجه در طول زمان به دست می‌آید چون در دوره قبلی جشنواره که دبیر بودم گفته شده بود که دیکتاتور هستم. در این دوره متوجه شدم صحیح گفته اند و اشاره درستی داشته اند چون در امر فرهنگ مانند پیامبری که می خواست پسرش را قربانی کند به خاطر عقلانیتی که داشت به نتیجه فکر نمی کرد. پس نباید به نتیجه فکر کرد ولی من بر خلاف این امر به نتیجه فکر می کردم.

وی با اشاره به انتقادها و حرف های مطرح شده در اواخر این دوره از جشنواره بیان کرد: چون در ورای این صحبت ها حقانیت و خیرخواهی می‌دیدم توانستم آرامش بگیرم.

فرهاد مهندس پور در پایان خطاب به برگزیدگان سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر گفت: معتقدم این جوایز متعلق به همه ماست ولی چون تعداد محدودی دارد فقط به یک عده اهدا می شود.

خبرنگار: سها راستاد

لینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)