فدراسیون دوچرخه‌سواری یا اداره کار/ پرداخت حقوق به بیش از ۳۰ کارمند!

0
(0)


تعداد بالای کارمندان فدراسیون دوچرخه سواری و پرداخت حقوق این کارمندان به یک معضل جدی برای سرپرست این فدراسیون تبدیل شده است.

رسول هاشم کندی سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری در باره تعداد بالای کارمندان فدراسیون که به یک معضل تبدیل شده است، بیان کرد: تعداد کارمندان فدراسیون بالای ۳۰ نفر است که این مسئله باعث شده بخش زیادی از بودجه فدراسیون صرف هزینه های  جاری شود در حالی که باید یک نسبتی بین بودجه فدراسوین و هزینه های جاری وجود داشته باشد. اکنون می‌توانم بگویم ۸۰درصد بودجه فدراسیون در این سال ها صرف پرداخت حقوق این کارمندان شده است.

 او ادامه داد: اگر تعداد بالای کارمندان تنها مربوط به یک سال و یا دو سال بود بحثی نبود اما فدراسیون را در یک بازه زمانی طولانی ۸ تا ۱۰ ساله با این تعداد بالای کارمندان اداره کرده اند و پولی که باید صرف زیر ساخت ها و خود رشته می شده است برای هزینه های جاری صرف شده و همین مسائل باعث می شود که فدراسیون ورشکسته شود.

هاشم کندی در پاسخ به این پرسش که  فدراسیون با چند کارمند می تواندکارها را پیش ببرد و قرار نیست تعداد را کم کند؟ تاکید کرد: به نظر من نهایت با ۱۰ کامند کارها پیش می رود. کم کردن تعداد کارمندان هم زمان بر است و به هر حال ایجاد حق شده است.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه  یعنی در حال حاضر تعداد کارمندان فدراسیون از تعداد ورزشکاران شاخص بیشتر است؟ گفت: قطعا به این صورت است. فدراسیون را  با بیش از ۳۰ کارمند و کمتر از ۱۰ ورزشکار شاخص و مدال آور تحویل داده اند.

 انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)