عنایتی: برخی بازیکنان ما دچار توهم شدند/ شکست ما عادلانه بود

0
(0)


سرمربی هوادار می گوید حرفی برای گفتن ندارد چون فکر می‌کند برخی از بازیکنانش دچار توهم شدند.

به گزارش ایسنا، رضا عنایتی پس از شکست ۲ بر ۱ مقابل نساجی اظهار کرد: همیشه عادت داشتم از روند و شرایط تیمم تعریف کنم اما امروز یکی از بد ترین بازی‌هایمان را در بیست‌وهشت هفته گذشته انجام دادیم. به تیم نساجی تبریک می‌گویم. حرفی برای گفتن ندارم چون فکر می‌کنم برخی از بازیکنان ما دچار توهم شدند. با این شرایط هر چه تلاش کردیم که بازی را برگردانیم اما نشد و تمرکز لازم را نداشتیم. یک بخش از بازی را باید به آقای راکی و بخش دیگر را به اشتباهات خودمان اختصاص بدهم.

او ادامه داد:‌ درباره قضاوت داوری باید بگویم چیزهای عجیب و غریب زیاد داریم. داورانی که احساسی هستند نباید سمت داوری بیایند. احساسات وقتی به عقل غلبه کند همه چیز خراب می‌شود. راکی از دوستان خوب من است و می‌دانم از احساسی ترین آدم‌های روی زمین است. قضاوت او افتضاح بود اما با این حال باید به اشتباهات تیم خودمان هم اشاره کنم که بسیار بد بودیم. در شرایط روحی و روانی خوبی نبودیم و انگار بچه‌ها فکر کردند که قهرمان شدیم.

سرمربی هوادار اضافه کرد: ندادن پاداش بعد از بازی هم تاثیرگذار است و انگیزه تیم را پایین می‌آورد. امروز همه چیز دست به دست هم داد. نتیجه کاملا عادلانه بود و نتوانستیم مثل بازی‌های قبلی کار کنیم. بازی بعدی ما هم بسیار سخت است و امیدوارم بتوانیم بهتر کار کنیم.

او در پایان اضافه کرد: ما در این هفته با مدیران باشگاه جلسه داریم و بسیار تعیین کننده خواهد بود. باید ببینیم می‌توانیم ادامه کار دهیم یا خیر. اگر مدیران باشگاه خواستند ادامه می‌دهم.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)