عملکرد ضعیف استقلال در آزادی!

0
(0)


بررسی آماری نشان می‌دهد که استقلال در بازی‌های خانگی در رقابت‌های لیگ برتر عملکرد خوبی نداشته و در ۸ بازی تنها ۲ برد کسب کرده است.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال با پایان یافتن نیم‌فصل رقابت‌های لیگ برتر با ۲۷ امتیاز در جایگاه چهارم مسابقات ایستاد. آبی‌پوشان پایتخت از ۱۵ بازی اول خود، ۷ برد کسب کردند و ۶ نتیجه مساوی و ۲ باخت، حاصل کار شاگردان ساپینتو در نیم‌فصل اول لیگ برتر بود.

یکی از نکات قابل توجه نتیجه‌گیری استقلال در نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر، ‌ عملکرد متفاوت این تیم در بازی‌های خانگی و خارج از خانه است. شاگردان ساپینتو ۸ بازی خانگی در نیم‌فصل اول این مسابقات داشتند که ۲ پیروزی، ۵ مساوی و یک باخت حاصل کار این تیم تا پایان نیم‌فصل بوده است.

این آمار در مقایسه با فصل گذشته استقلال، متفاوت به نظر می‌رسد. آبی‌های پایتخت که در فصل گذشته موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند، ‌ از ۷ بازی خانگی خود، موفق شدند ۵ پیروزی و ۲ تساوی به دست بیاورند و عنوان قهرمانی نیم‌فصل را از آن خود کنند.

در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر، نساجی موفق‌ترین تیم در بازی‌های خانگی بود. این تیم در ۸ بازی خانگی خود، ۴ برد، ۳ تساوی و یک باخت به دست آورده است.

عملکرد ضعیف استقلال در آزادی!

عملکرد بهتر استقلال در بازی‌های خارج از خانه

آبی‌پوشان پایتخت برخلاف‌ مصاف‌های خانگی، در رقابت‌های خارج از خانه عملکرد بهتری داشته‌اند. استقلالی‌ها ۷ بازی خارج از خانه در نیم‌فصل اول داشتند که ۵ پیروزی، یک تساوی و یک باخت حاصل کار این تیم در این رقابت‌ها بوده است.

این آمار در قیاس با فصل گذشته هم مقداری تفاوت دارد. استقلال در فصل گذشته، از ۸ بازی خارج از خانه‌ نیم‌فصل اول، ۵ پیروزی و ۳ تساوی به دست آورده است و موفق به کسب ۱۸ امتیاز در بازی‌های خارج از خانه شده است.

در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر، پرسپولیس موفق‌ترین تیم در بازی‌های خارج از خانه بوده است. شاگردان یحیی گل‌محمدی هم‌چون استقلال فصل گذشته موفق شدند از ۸ بازی خارج از خانه، ۵ پیروزی و ۳ تساوی به دست بیاورند.

عملکرد ضعیف استقلال در آزادی!

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)