شکست های مکرر آمریکا در سازمان ملل نشان از افول قدرت است

0
(0)

متن کامل پیام آدینه آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر مورخ جمعه ۷ شهریور ۱۳۹۹ که نسخه ای از آن در اختیار ایسنا قرار گرفته در ادامه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«الحمدلله ربّ العالمین و صلّی الله علی محمّد و آله الطّاهرین سیّما بقیّه الله فی الارضین و لعنه الله علی اعدائهم اجمعین»

سپاس و ستایش خدای را که به ما راه تعالی ارائه نمود و کشتی نجات و کمال انسان که همان انبیاء و اولیای خویش است به ویژه خاتم الانبیا محمد مصطفی «صلی الله علیه و آله و سلم» و خاندان معصومش «علیهم السلام» مرحمت فرمود.

ماه محرم ماه هدایت انسان از افق کربلا با طلوع خورشید حضرت ابا عبدالله الحسین «علیه السلام» است. ماه نجات و هدایت انسان در آخرین مرحله به دست انبیاء و دین خاتم به رنگ شهادت می باشد. نهضت کربلا قیام آفرینشِ فهم صحیح از اسلام و خیزش مقاومت در مقابل انحراف و تحریف و تهاجم بیگانگان و خودی های منحرف و قدرت طلب به هر قیمت است.

نهضت حضرت ثارالله، شمس الشموس تمامی اندیشه‌ها و حرکت های انسانی می باشد. ماهِ هزینه کردن خود برای دیانت و انسانیت، و ماه آموزش اسلام ناب محمدی است. نام حسین و راه حسین «علیه السلام» هرگز فراموش نخواهد شد؛ زیرا راه خدا که جاودان است همان راه حسین «علیه السلام» است. در آستانه روز تاسوعا و عاشورای حسینی در این جمعه به محضر مبارک تمامی مؤمنان نکاتی چند ارائه می نمایم.

۱. سالروز قیام و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین «علیه السلام» و یارانش به ویژه ابوالفضل العباس و امام سجاد «علیهما السلام» را تسلیت عرض می نمایم و امید دارم در دنیا رهرو راه حسین و در آخرت مورد شفاعت ایشان قرار بگیریم.

قیام عاشورا به همگان آموخت که باید در طول تاریخ برای دیانت تا پای جان مقاومت کرد. رمز موفقیت و ماندگاری اسلام و جهان تشیع به رهروی از راه حسین «علیه السلام» است. در این شرایط حاکم بر جهان و وجود بیماری ویروس کرونا از تمامی نهادهای فرهنگی به ویژه هیئت های مذهبی، مساجد، حسینیه ها، رسانه های فرهنگی به ویژه صدا و سیمای جمهوری اسلامی و جامعه روحانیت و مداحان و فعالان فرهنگی و مردم عزیز به جهت برگزاری مراسم حسینی و انعکاس موفق و موثر آن با حفظ دستورالعملهای بهداشتی صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم و از اینکه مردم حسینی ایران با شعار «هر خانه یک حسینیه» فضای فرهنگ حسینی را گسترش مثال‌زدنی نمودند سپاس ویژه خود را تقدیم آن خانواده های محترم می نمایم و امید دارم حضرت ابا عبدالله الحسین «علیه السلام» حاجات همگان را برآورده نماید و هر چه زودتر این بیماری را ریشه کن گرداند.

۲. هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی می داریم. این شهدای گرانقدر نماد خدمت کارآمد، صادقانه و الگویی مناسب برای دولتمردان می باشند.

مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای «دامت برکاته العالیه» خطاب به دولت مطالب مهمی ایراد فرمودند که امید دارم در این سال آخر در عرصه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به ویژه معیشت مردم و راه اندازی شبکه ملی اطلاعات با اتکا به قدرت داخلی و اعتماد به نخبگان مملکت بتوانند به وعده‌های خود عمل نمایند و مردم را از شرایط سخت کنونی بیرون آورند.

۳. شهادت شهید والامقام رئیس علی دلواری و یارانش را گرامی می داریم. بزرگ مردی که در عرصه مقاومت ضد استعماری بر اساس اسلام خواهی و صیانت از کیان کشور، الگو و نماد است. امید دارم با تأسیس بنیاد بین‌المللی رئیس علی دلواری مکتب انقلابی آن شهید ارجمند جهانی گردد و هر چه زودتر مرقد مطهر آن رادمرد گرانقدر که مراحل پایانی خود را طی می کند به اتمام رسد. از بزرگوارانی که در این عرصه تلاش می کنند به ویژه خانواده محترم ایشان تشکر و قدردانی را می نمایم.

۴. شکست های مکرر آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل نشان از افول قدرت آن جرثومه و کانون شرارت، جنایت و خیانت جهان است و تحریکات اخیر جهان استکبار را در فلسطین و لبنان و سوریه محکوم می‌کنیم و حمایت قاطعانه خود را از مردم عزیز فلسطین، لبنان و حزب الله عزیز اعلام می داریم.

خداوند ظهور حضرت بقیه الله الاعظم «روحی فداه» را تعجیل بفرماید و طول عمر با عزت به مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای «دامت برکاته العالیه» مرحمت نماید و همه ما را در طریق ایمان و تقوا، اخلاق، بصیرت و مجاهدت، ثابت قدم بدارد. یاد و خاطره شهدا و امام و شهدا را گرامی می داریم.

صفایی بوشهری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)