دیگر از گفتن حرف‌های تکراری خسته شده‌ام/ برای خادم آرزوی موفقیت می‌کنم

0
(0)

دیگر از گفتن حرف‌های تکراری خسته شده‌ام/ برای خادم آرزوی موفقیت می‌کنمخبرگزاری فارس: دیگر از گفتن حرف‌های تکراری خسته شده‌ام/ برای خادم آرزوی موفقیت می‌کنم

مربی سازنده کشتی تهران درباره انتخاب مجدد رسول خادم به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: آن‌قدر در این سال‌ها حرف‌های تکراری زده‌ام که دیگر خسته شده‌ام.

اکبر فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره انتخاب مجدد رسول خادم به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: اجازه بدهید دیگر در این خصوص صحبتی نکنم آنقدر در این سال‌ها حرف‌های تکراری زده‌ام که دیگر خسته‌ شده‌ام. احساس می‌کنم با این صحبت‌ها و انتقادات خودمان را کوچک می‌کنیم.

وی ادامه داد: خادم 6 سال است به کشتی آمده است و همانطور که در رده‌های پایه برای پشتوانه‌سازی کار می‌شد باید به مربی‌سازی هم توجه می‌کرد که اگر برنامه داشتیم الان باید حداقل 10 مربی در تمام رده‌ها داشتیم تا بتوانیم کادر فنی قدرتمندی داشته باشیم در حالی‌که از همان اول تنها 5-6 نفر بودند و همچنان حضور دارند. در این شرایط دیگر برای مربیان سازنده انگیزه‌ای نمانده است.

مربی سازنده کشتی تهران با بیان اینکه حرفی برای گفتن ندارم، تصریح کرد: احساس می‌کنم فقط چند نفر در جامعه کشتی انتقاد می‌کنند و بقیه همسو شده‌اند. با بازگشت خادم به رأس تیم ملی بزرگسالان انتظارات بالا می‌رود و باید منتظر قهرمانی در جهان و المپیک باشیم؛ حرفی ندارم و برای خادم آرزوی موفقیت می‌کنم. از تمام دوستانی هم که در این مدت برای مصاحبه تماس گرفتند خواهش می‌کنم دیگر تماس نگیرند چون از زدن حرف‌های تکرار خسته شده‌ام و حرفی برای گفتن نمانده است.

انتهای پیام/س

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)