دستاوردهای نوین در حوزه جراحی ارائه می‌شود

0
(0)

دستاوردهای نوین در حوزه جراحی ارائه می‌شودخبرگزاری فارس: دستاوردهای نوین در حوزه جراحی ارائه می‌شود

رئیس کمیته اجرایی شانزدهمین کنگره جراحان فک و صورت با اشاره به ارائه دستاوردهای نوین در حوزه جراحی گفت: بزرگترین جراحان فک و صورت، پلاستیک و پاتولوژیست دنیا در این کنگره مشارکت دارند.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، محسن عباسی، رئیس کمیته اجرایی شانزدهمین کنگره جراحان دهان و فک و صورت اظهارداشت: در کنگره امسال سعی شده تا در کنار بخش علمی به روز و قدرتمند، بخش نمایشگاهی با بالاترین کیفیت و کمیت برگزار شود همچنین امسال سعی بر آن بوده تا ترکیب کاملی از شرکت‌های ارائه دهنده ابزار جراحی فک و صورت، ایمپلنت‌های دندانی و وسایل مصرفی جراحی در نمایشگاه حضور داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در کنار این مجموعه ناشران معروف کتب جراحی نیز به ارائه تازه‌ترین دستاوردهای بخش انتشارات خواهند پرداخت، گفت: در این کنگره سعی شد تا با طراحی و اجرای یک وب سایت جدید و کاملاً پویا بخش مهمی از برنامه‌ها شامل ارسال و داوری مقالات همچنین ثبت نام و پرداخت هزینه‌ها به صورت آنلاین انجام شود.

رئیس کمیته اجرایی کنگره شانزدهم یادآور شد : از نکات برجسته کنگره امسال برقراری ارتباط زنده با بزرگترین جراحان فک و صورت، پلاستیک و پاتولوژیست دنیا به صورت وبینار در طی کنگره خواهد بود.

وی با بیان اینکه بدین منظور تلاش شد تا جهت ارتباط با کیفیت بالا از یک مجموعه مرتبط با امور اینترنت با بالاترین تجربه و امکانات به روز استفاده شود، خاطرنشان کرد: امسال کنگره ای با سطح علمی بسیار بالا و نمایشگاه درخور و با کیفیت در انتظارشان خواهد بود.

انتهای پیام/

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)