جزئیات کامل از آخرین وضعیت مهدی قائدی

0
(0)

جزئیات کامل از آخرین وضعیت مهدی قائدی

در تصادف اخیر رخ داد؛

جزئیات کامل از آخرین وضعیت مهدی قائدی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در آستانه دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان در رقابت های جام حذفی مهدی قائدی دو روز قبل از این دیدار به دلیل حادثه تصادف رانندگی به بیمارستان منتقل شد.

پزشکان قائدی را به دلیل جراحات سنگین زیر تیغ جراحی بردند. خونریزی شدید باعث شد به کبد این بازیکنان آسیب برسد البته در این مدت خبرهای ضد و نقیض بسیاری وجود داشت عده‌ای با انتشار خبر از آسیب دیدگی طهال این بازیکن خبر دادند اما در پی دستور مدیرعامل استقلال و حضور پندار توفیقی و امین نوروزی برای پیگیری‌های لازم از وضعیت مهدی قائدی دکتر نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال مدعی شد طهال وی مورد آسیب دیدگی قرار نگرفت.

پزشکان برای آن که آسیب کمتری به وی ایجاد شود داروی بیهوشی به او دادند تا وضعیت قائدی را کنترل کنند. مسئولان استقلال پیگیر هستند که وی را به بیمارستان تهران منطقه کنند اما باید شرایط این انتقال مهیا گردد.

پدر احمد رضا شاکر، نوجوانی که دو روز پیش همراه با مهدی قائدی تصادف کرد و دچار مرگ مغزی شد، با حضور در بیمارستان خلیج فارس بوشهر به اهدای اعضای فرزندش رضایت داد.

تعدادی از رسانه‌ها هم مدعی شدند مهدی قائدی که در ساعت 1:30 دقیقه بامداد روز یکشنبه به دلیل سانحه تصادف با افت شدید هوشیاری به همراه خونریزی شدید به بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر منتقل شده بود، ساعت 2 بامداد روز گذشته به هوش آمد.

لینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)