تقدیر از والیبالیست‌های کشورمان در محل اقامت سفیر ایران در ژاپن 

0
(0)


به گزارش ایسنا، ظهر امروز دوشنبه ٢٨ شهریور ماه والیبالیست‌های قهرمان کشورمان در محل اقامتگاه سفارت جمهوری اسلامی ایران در توکیو مورد استقبال رحمانی موحد سفیر و همکاران سفارت قرار گرفتند.

در مراسم تقدیر از تیم ملی والیبال کشورمان که در بیست و یکمین دوره مسابقات آسیائی مقام قهرمانی را کسب کردند ، رحمانی موحد طی سخنانی ضمن ارج گذاشتن به خدمات شایان والیبالیستهای جوان اشاره نمود که این افتخار تاریخی مرهون توجه به ارزشهای ملی و غیرت و همت است و با این افتخار بزرگ  ، شادی و  خوشحالی را برای  ملت ایران به ارمغان آوردید .

وی افزود: مدیریت و هماهنگی هوشمندانه سرپرستی ، رهبری خلاقانه کادر مربیگری و غیرت و همت سروقامتان تیم ملی والیبال کشورمان ، افتخاری تاریخی در سطح قاره بزرگ آسیا را رقم زد. 
این قهرمانی بار دیگر اتکا به ارزشهای ملی را اثبات و مایه مطرت جامعه ورزش کشور شد .
در این مراسم تقوی دبیر فدراسیون والیبال کشورمان با تشکر و سپاس از مساعدتها و حمایتهای خالصانه سفیر و همکاران سفارت ، این قهرمانی ارزشمند در شرایط خاص برگزاری مسابقات را نشانه همت و غیرت والیبالیستهای کشورمان دانست .    
بهروز  عطایی  سر مربی تیم نیز در این مراسم ضمن قدردانی از  حمایتها و پشتیبانی سفارت کشورمان گفت  کمبودهایی در اینجا بود که با مساعدتهای شخص سفیر و همکارانشان مشکلات حل شد و نواقض موجود در محل جبران شد در فینال بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا در مقابل ژاپن با نتیجه ۳ بر صفر  پیروزی  خوب و شیرینی بود که حاصل تلاش و زحمت تک تک اعضای تیم و کادر فنی و سرپرستی بود .

لازم بذکر است تیم ملی والیبال ایران در این دوره از رقابت‌ها از ترکیب بازیکنان جوان و با تجربه استفاده مرد و  توانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد و بدون شکست به فینال این دوره از رقابت ها راه پیدا کند. 
البته  ایران پیش تر سه عنوان قهرمانی، دو نایب قهرمانی و یک عنوان سومی را به دست آورده بود.
انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)