بهره‌برداری از ۷۵ مرکز درمانی در دهه فجر توسط مجمع خیرین سلامت

0
(0)
مجمع خیرین سلامت

معاون مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت کشور گفت: ۷۵ مرکز درمانی در دهه فجر با مشارکت خیرین به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایسنا، سید محمد طباطبایی در این باره گفت: هفت مرکز درمانی اعم از بخش‌های بیمارستانی، مراکز جامع سلامت شهری و روستایی، پایگاه انتقال خون، مراکز فوریت‌های پزشکی شهری و جاده‌ای، اقامتگاه بیمار همراه سرا، خانه پزشک و استراحتگاه کارکنان، خانه بهداشت و پایگاه سلامت روستایی به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به مشارکت خیرین در این طرح‌های بهداشتی و درمانی، افزود: کلنگ احداث ۲۰ مرکز درمانی نیز همزمان با دهه مبارک فجر به زمین زده می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت کشور با بیان اینکه ۱۰ دستگاه تجهیزات پزشکی مثل رادیولوژی، سی تی اسکن و سنگ شکن تهیه شده توسط خیرین سلامت در این دهه به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: برنامه‌های فوق‌العاده فرهنگی، بهداشتی و حمایتی در سراسر کشور توسط خیرین عملیاتی و اجرایی می‌شود.

بنابر اعلام روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور، وی عنوان کرد: توزیع بسته‌های بهداشتی، توزیع دستگاه تست قند خون و فشارسنج، توزیع سبد کالا، تامین هزینه بیماران سرطانی و صعب‌العلاج نیازمند، کمک هزینه خدمات دندانپزشکی و بیماران دیالیزی و ویزیت رایگان بیماران جزو برنامه‌های دهه فجر خیرین سلامت است.

معاون مجمع خیرین سلامت کشور گفت: اجرای مسابقات فرهنگی، ورزشی، تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، بزرگداشت شهدا و جانبازان و برگزاری همایش تجلیل از خیرین و ملاقات با ائمه جمعه و مسئولان از دیگر برنامه‌های مجمع خیرین سلامت در این دهه است.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)