بزرگداشت ۵۶ شهید ناجا در سال ۱۳۹۶ برگزار می‌شود

0
(0)
نیروی انتظامی

معاون اجرایی معاونت اجتماعی ناجا گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر، مراسم بزرگداشت ۵۶ شهید ناجا در سال ۱۳۹۶ برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا سرهنگ حمیدی‌فر صبح امروز در جمع نمایندگان ۱۷ رده نیروی انتظامی افزود: نیروی انتظامی به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی در چهارمین سال مکرر توفیق حضور در میدان انقلاب اسلامی تهران برای معرفی بخشی از دستاوردهای همکارانمان در بخش های مختلف و پلیس های تخصصی را داشته است.

وی افزود: مراسم 22 بهمن، فرصت ویژه‌ای برای بزرگداشت یادبود ۵۶ شهید ناجا در سال ۱۳۹۶ است.

حمیدی فر در ادامه اظهارکرد: مردم انتظار دارند از افتخارات و دستاوردهای پلیس خصوصا در زمینه امور ایثارگران، مرکز نظارت همگانی ناجا ۱۹۷، پلیس‌های تخصصی نظیر فتا، آگاهی، مواد مخدر، فرماندهی مرزبانی، پلیس پیشگیری و راهور مطلع شوند.

وی به ارائه خدمات مشاوره‌ای و پزشکی به مردم در حاشیه جشن پیروزی انقلاب اشاره کرد وگفت: ارائه دستاوردها با رویکرد پیشگیرانه در محتویات پلیس مبارزه با مواد مخدر، رونمایی از اقدامات مرزی، معرفی شهدای مرزبانی و همکاران عزیزمان در پاسگاه‌های مختلف و صعب‌العبور در سراسر مرزها و گل افشانی توسط هواپیمایی نیروی انتظامی یکی از مطالبات و انتظارات علاقمندان به پلیس در غرفه های جشن پیروزی انقلاب اسلامی است.

معاون اجرایی معاونت اجتماعی ناجا ابراز امیدواری کرد: در سال آتی بتوانیم نمایشگاه پیوسته و هدفمندی را که بیانگر مجموعه فعالیت‌ها و خدمات پلیس به مردم عزیز ایران باشد را برگزار کنیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، حمیدی فر به حضور فعال کلیه واحدهای پلیس در جشن پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی بایستی خدمات و فعالیت‌های اجتماعی خود را ارتقاء دهد و نظم و امنیت عمومی را در جامعه مستقر و پایدار کند.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)