بزرگترین سرمایه قوه قضائیه، قضات و کارکنان دستگاه قضایی هستند

0
(0)

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: برداشت‌های غیرمنصفانه از فرمایشات ریاست قوه قضائیه و انعکاس وسیع خبری و هجمه به قضات و جایگاه و منزلت امر قضاء اتفاق نامیمونی است که در جریان می‌باشد و به اساس عدالت در کشور لطمه وارد می‌کند.

به گزارش ایسنا، یدالله موحد در جلسه با قضات دادگاه تجدید نظر استان کرمان ضمن تبریک ایام الله مبارک دهه فجر، اظهار کرد: دستگاه قضایی کشور مقتدر و مستقل با مظاهر فساد در هر موقعیت واکنش قاطعانه نشان خواهد داد.
رییس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه در اسلام و حکومت اسلامی قضاوت از جایگاه بالایی برخوردار است، گفت: بزرگترین سرمایه قوه قضائیه قضات و کارکنان دستگاه قضایی می‌باشند.
نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان تصریح کرد: طی چندین سال گذشته شاهد کمترین تخلف از سوی قضات شریف استان کرمان بوده‌ایم و مسئولان قضائی نیز همواره قدردان خدمات این قشر شریف جامعه هستند.
وی به هجمه های سنگین دشمنان و معاندان نظام علیه قوه قضائیه طی چند ماه گذشته اشاره کرد و گفت: بحمدالله علیرغم همه‌ این تهدیدات و فشارها قضات شجاع، بصیر و آگاه استان کرمان در راستای منویات رهبر معظم انقلاب گام برداشته‌اند و لحظه‌ای از سر آرمان‌ها و اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کوتاه نیامده‌اند.
وی افزود: قضات در دستگاه قضایی نمایندگان مقام عظمای ولایت هستند که با تعامل با سایر مسئولین و رعایت استقلال جایگاه قضا و قضاوت در مسیر اجرای عدالت گام برمی دارند.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان با اشاره به اینکه اجرای عدالت و ایجاد امنیت همواره در دستور کار قضات قرار دارد، افزود: ما هیچ گاه نمی توانیم خدمات و زحمات شبانه روزی این قشر زحمت کش را جبران کنیم.
وی با بیان اینکه قضات و کارکنان اداری دادگستری استان کرمان از خدوم ترین اقشار جامعه هستند، گفت: رسیدگی سالانه به بیش از 640 هزار پرونده و پاسخگویی روزانه به بیش از 28 هزار مراجعه کننده نشان دهنده کار جهادی قضات و کارکنان اداری دادگستری استان کرمان می‌باشد.
وی به آیات و روایات مربوط به اهمیت مسئله قضاء اشاره کرد و گفت:همانطور که مکررا در فرمایشات امام راحل و رهبر معظم انقلاب آمده است،مساله قضاوت یک مساله بسیار خطیری است.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)