بحران‌های نفت‌مسجدسلیمان تمامی ندارد!

0
(0)


ایسنا/خوزستان مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان همچنان در گیر و دار حل مشکلات مالی تیم هستند تا بازیکنان این تیم دست به اعتصاب نزنند.

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که اکنون در اردوی تهران قرار دارد به دلیل مشکلات مالی فراوان و عدم پرداختی به بازیکنان، با شرایط سختی مواجه شده است و حتی بازیکنان این تیم عنوان کرده‌اند که در صورت پرداخت نشدن مطالباتشان‌ از امروز (یکشنبه)  دیگر تمرین نخواهند کرد و دست به اعتصاب می‌زنند.

به گزارش ایسنا، البته مشکلات مالی موضوع جدیدی پیرامون تیم‌های نفتی خوزستان نیست اما از آن‌جا که مدیرعامل سابق باشگا نفت مسجدسلیمان عنوان کرده بود که این تیم از نظر مالی امسال شرایط بهتری دارد، جای سوال است که چرا تاکنون باشگاه پرداختی به بازیکنان نداشته است.

در حال حاضر نیز سرپرست باشگاه در تلاش است تا از طریق استانداری خوزستان، مشکل مالی باشگاه را به صورت مقطعی هم که شده است حل کند تا بازیکنان امروز تمرین کنند و خللی در روند تمرینی آن‌ها پیش از بازی این هفته مقابل آلومینیوم اراک ایجاد نشود.

همچنین روز گذشته مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان درباره واریز مبلغی به حساب این اداره کل از سوی وزارت نفت، عنوان کرده بود که باتوجه به محدودیت و منع قانونی ماده ۹۴ برنامه ششم توسعه تحت هیچ شرایطی امکان واریز چنین پولی را به حساب تیم های نفتی نداریم و پول به حساب شرکت ملی نفت عودت داده می‌شود که اگر این کار صورت بگیرد مطمئنا شرایط تیم‌های نفتی سخت‌تر هم خواهد شد.

در حال حاضر تیم نفت‌مسجدسلیمان در انتظار مساعدت و همکاری مسئولان خوزستان است تا از بحران کنونی جان سالم به در ببرد.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)