ایجاد موانع از سوی برخی مانع نمایش چهره جذاب انقلاب در دنیا شد

0
(0)
قائم مقام حزب اعتماد ملی

قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: متاسفانه برخی موانعی در راه ایجاد کردند که باعث شد انقلاب نتواند چهره زیبا و جذاب خودش در سطح دنیا را به نمایش بگذارد.

حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه «انقلاب اسلامی موانع و محرک‌هایی دارد»، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با توجه به دو بُعد مردمی و الهی بودنش، یعنی انقلاب هم اسلامی بود، چراکه در رأس آن یک رهبر وارسته و خودساخته‌ای مانند امام خمینی(ره) بود و هم یک انقلاب کاملا مردمی بود و از جایی الهام و الگو نگرفته بود و ظرفیت بسیار بالایی داشته و دارد.

وی ادامه داد: انقلاب این ظرفیت را دارد که کشور و ملت را در نسل‌های مختلف ساخته و به اوج ترقی و تکامل برساند و حتی این ظرفیت را دارد که نسل‌شکنی کرده و از مرزها عبور کند، ملت‌ها را بیدار کرده و مردم را به دفاع از حقوقشان و مبارزه با استعمار برانگیزد و به پیش برد.
قائم‌مقام حزب اعتماد ملی با اشاره به اینکه «انقلاب این ظرفیت را داشت که بتواند ملت ایران را در نسل‌های مختلف به پیش برد»، خاطرنشان کرد: همچنین انقلاب اسلامی این ظرفیت را داشت که با سرعت هر چه بیش‌تر کشور را آزاد کند و به عنوان الگو در دنیا معرفی و ملت‌ها را به خودش جذب کند، اما متاسفانه برخی موانعی در این راه ایجاد کردند که باعث شد انقلاب نتواند چهره زیبا و جذاب خودش در سطح دنیا را به نمایش بگذارد.
وی با تأکید بر اینکه «هویت و ذات انقلاب اقتضائاتی دارد که بسیار فراتر از یک کشور و ملت است»، تصریح کرد: متأسفانه برخی از مدیران انقلاب این انقلاب را یا محدود کردند یا زشت جلوه دادند به گونه‌ای که به جای این‌که نسل امروز تشنه پذیرش این انقلاب باشد، چه بسا برخی از جوان‌ها از لفظ انقلاب اظهار بیزاری می‌کنند چراکه انقلاب را در چهره این افراد دیدند.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)