اولین نیروگاه صنعتی اختصاصی برق خود را به شبکه سراسری تزریق می کند

0
(0)



مصطفی رجبی مشهدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با بهره برداری از این نیروگاه، برق رسانی به صنایع تحت پوشش بدون محدودیت در طول سال امکان پذیر است و مشترکان قرارداد واحد تولید برق سمنان مشمول نمی شوند. برنامه مدیریت تقاضا به ظرفیت تزریق شده به شبکه

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای تامین برق کلی صنایع اندیشیده شده و راهکارهایی در این بخش اعلام شده است، گفت: برای 92 درصد از مشترکان صنعتی که واحدها و اتحادیه های کوچک صنعتی هستند، محدودیتی در تامین برق اعمال نشده است.

سخنگوی صنعت برق گفت: برای واحدهای صنعتی مستقر در شهرهای صنعتی محدودیت مصرف برق به مدت نیم روز در هفته به مدت 12 ساعت در نظر گرفته شده است و این واحدها می توانند این 12 ساعت کمبود برق را در روزهای دیگر جبران کنند. و ساعت کند، تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده به دلیل محدودیت های برق با کمبود تولید مواجه نخواهند شد و حتی بیشتر از سال گذشته به آنها می دهیم.

رجبی مشهدی با بیان اینکه 440 واحد صنعتی بزرگ مانند فولاد و سیمان برای انتقال فرآیندهای پر انرژی به ساعات کم پیک برنامه ریزی شده است، گفت: در سال گذشته با افزایش مصرف انرژی در بخش صنعت مشکلی در بخش صنعت وجود نداشت. تولید سیمان و فولاد و اکنون هیچ واحد صنعتی وجود نداشت.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)