امضای سند همکاری میان خبرگزاری مهر و اسپوتنیک

0
(0)

MNA /SPUTNIK

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس این توافق طرفین به مبادله مطالب خبری و تحلیلی به چند زبان از جمله فارسی پرداخته و همچنین طرح های مشترکی را در زمینه همکاری رسانه ای روسیه و ایران اجرا خواهند کرد.

در مراسم امضای این سند همکاری دیمیتری کیسلیوف رئیس خبرگزاری بین المللی «راسیا سگودنیا» که نمایندگی خبرگزاری اسپوتنیک را برعهده دارد، خاطرنشان کرد: ما سطح بالایی از مهارت تخصصی را در خبرگزاری مهر مشاهده می کنیم و بر همین اساس یقین دارم که همکاری آتی ما نه فقط برای مخاطبانمان در روسیه و ایران بلکه بسیاری از خوانندگان و شنوندگان علاقمند به دریافت اخبار واقعی و موثق، مفید خواهد بود.

علی عسگری مدیر عامل و مدیر مسئول خبرگزاری مهر نیز در این نشست اظهار داشت: ایران و روسیه نقشی کلیدی در منطقه و در دوران تولید «اخبار جعلی» و «حقایق جایگزین» ایفا می کنند. بر همین اساس چنین همکاری بین دو خبرگزاری می تواند به طور قابل توجهی دسترسی افراد را به اطلاعات و اخبار واقعی در رسانه را فراهم آورد.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که این همکاری بتواند دو کشور را به یکدیگر نزدیک تر کرده و به ایجاد جایگاه بهتر رسانه ای هر دو کشور کمک کند.

یاد آوری می‌شود خبرگزاری اسپوتنیک (sputniknews.com)، یک موسسه خبرگزاری و رادیویی دارای مراکز چند رسانه ای در دهها کشور جهان است. اسپوتنیک متشکل از سایت هایی به بیش از ۳۰ زبان، برنامه های رادیویی آنالوگ و دیجیتال، اپلیکیشن های موبایل و صفحات ویژه در شبکه های اجتماعی است.

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)