اشتغال ایجادشده دستگاه‌های اجرایی راستی آزمایی خواهد شد

0
(0)



ارسلان غمگین در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری خوزستان که امروز، یکم خردادماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین وزیر کشور در نامه ای به استاندار خوزستان سهم ۶۰ هزار شغلی را برای خوزستان پیش بینی کرده اند و پس از این دستورات، نسبت به برگزاری جلساتی در این زمینه اقدام شده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: حدود ۴۰ دستگاه در استان خوزستان وظیفه ایجاد بیش از ۷۳ هزار شغل به آن ها ابلاغ شده است و پذیرفته اند که این اشتغال را برآورده کنند. در این زمینه ۱۶ دستگاه اجرایی استان این آمادگی را دارند که برای ۴۰ هزار نفر شغل ایجاد کنند و باقی دستگاه ها نیز پیگیر این مساله هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: از ابتدای سال تاکنون ایجاد ۶۷۴ شغل توسط دستگاه های اجرایی استان ثبت و راستی آزمایی این مساله نیز انجام شده است و امیدواریم در ادامه شاهد تحقق این اشتغال ها در خوزستان باشیم.

غمگین عنوان کرد: گزارش کامل اشتغال های ایجاد شده توسط دستگاه های اجرایی به اطلاع ریاست جمهور خواهد رسید و در این زمینه تاکید شده است تا این دستگاه ها با حساسیت کامل موضوع پایبندی به تعهدات در بحث ایجاد اشتغال را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: ایجاد اشتغال برای ۷۳ هزار و ۱۱۰ نفر از سوی دستگاه های اجرایی استان تعهد شده است که این تعهدات راستی آزمایی می شود و دستگاه های اجرایی در این خصوص باید به شکلی عمل کنند که از برنامه ایجاد اشتغال عقب نمانند.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)