آنچلوتی برنده تقابل با گتوسو/ رئال مادرید در فینال سوپرکاپ اسپانیا

0
(0)


اولین دیدار سوپرکاپ اسپانیا به پیروزی رئال مادرید به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، اولین دیدار از رقابت چهار جانبه سوپرکاپ اسپانیا چهارشنبه شب بین رئال مادرید و والنسیا در ورزشگاه بین‌المللی ملک فهد در شهر ریاض عربستان برگزار شد که این دیدار در نهایت پس از تساوی یک، یک دو تیم با پیروزی ۴ بر ۳ رئال مادرید در ضربات پنالتی و صعود این تیم به فینال سوپرکاپ اسپانیا همراه شد.

در نیمه نخست این دیدار و در دقیقه 39، بنزما روی پاس در عمق زیبای ادر میلیتائو و فرار خودش در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان والنسیا قرار گرفت اما چومرت در آخرین لحظه روی او مرتکب خطای پنالتی شد. بنزما در ادامه پشت این ضربه پنالتی ایستاد و دروازه والنسیا را باز کرد تا شاگردان آنچلوتی از رقیبشان پیش بیفتند.

شاگردان گنارو گتوسو در والنسیا در همان اولین دقیقه نیمه دوم بازی را به تساوی کشاندند. در صحنه گل والنسیا، ارسال دقیقه تونی لاتو به دهانه دروازه رئال مادرید با اشتباه واسکز در یارگیری همراه شد تا ساموئل دیاس لینو دروازه کورتوا را به راحتی باز کند.

بازی در نهایت با تساوی یک، یک در وقت ۹۰ دقیقه به پایان رسید. در این ۹۰ دقیقه ادر میلیتائو و لوکاس واسکز از رئال مادرید و ساموئل دیاس لینو از والنسیا زمین را به دلیل مصدومیت ترک کردند.

در دو ۱۵ دقیقه وقت‌های اضافه بازی دو تیم نتوانستند دروازه یکدیگر را باز کنند تا ضربات پنالتی برنده این مسابقه را مشخص کند. در ضربات پنالتی ادینسون کاوانی، موریبا، هوگو گیامون برای والنسیا و کریم بنزما، لوکا مودریچ، تونی کروس، آسنسیو برای رئال مادرید گل‌زنی کردند اما ارای چومرت و خوزه گایا از والنسیا پنالتی از دست دادند تا در نهایت رئال مادرید با نتیجه ۴ بر ۳ برنده ضربات پنالتی شود و به فینال سوپرکاپ اسپانیا برسد.

رئال مادرید با منتظر بماند تا برنده دیدار بارسلونا و رئال بتیس مشخص شود و در فینال سوپرکاپ اسپانیا به مصاف آن تیم برود.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)