۴ محصول سیکل اول طرح‌های شناختی رونمایی شد

0
(0)


به گزارش ایسنا مراسم رونمایی از محصولات سیکل اول شتابدهی شتابدهنده شناختی COGNOTECH با حمایت ستاد توسعه‌ علوم و فناوری‌های شناختی امروز چهارشنبه سوم آذرماه در محل سالن اجتماعات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار  شد.

در این مراسم از ۴ محصول شتابدهنده COGNOTECH شامل “اپلیکیشن شناختی تقویت حافظه سالمندان به نام  چلچلی”، “اپلیکیشن جامع شناختی اوتیسم “نوروکید”، “بازی موبایلی افلاک” و “پلتفرم جامع شناختی سیناپس” رونمایی شد. 

در ادامه این مراسم اختتامیه‌ دوره‌ پیش شتابدهی چالش” توسعه فناوری، محصولات و خدمات شناختی ویژه کودکان با اختلالات عصب رشدی ” که توسط شتاب دهنده شناختی COGNOTECH با حمایت ستاد توسعه‌ی علوم و فناوری‌های شناختی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از شهریورماه ۱۴۰۰ آغاز شده بود، برگزار شد.

 در این مراسم داورانی نیز از دانشگاه علوم پزشکی ایران، پژوهشکده علوم شناختی و مغز دانشگاه شهید بهشتی، صندوق نوآوری و شکوفایی، شرکت پیشگامان امین سرمایه پاسارگاد (شناسا)، صندوق مالی توسعه تکنولوژی ایران و سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور حضور داشتند.

در جریان این رویداد ۱۶ تیم در زمینه‌ تولید، توسعه و بومی سازی بازی‌های دیجیتال، مداد – کاغذی و فیزیکی، اپلیکیشن و سایت‌هایe – learning و m – learning؛ فناوری و ابزارها و بسته‌های ارتقا و توانبخشی شناختی به مرحله‌ پیش شتابدهی راه یافتند که خدمات منتورینگ در زمینه های علوم شناختی و کسب و کار  و فنی و همچنین کارگاه‌های انتقال تجربه در حوزه های کاربردی به صورت آنلاین با همکاری اساتید و متخصصین این حوزه‌ها به تیم‌ها ارائه شد.

در مراسم اختتامیه تیم‌ها به صورت حضوری و آنلاین به ارائه‌ طرح‌های خود پرداختند و در پایان پنج تیم برتر برگزیده شدند.

تیم‌های برتر از حمایت‌های نقدی و غیر نقدی ستاد توسعه‌ علوم و فناوری‌های شناختی و شتابدهنده شناختی COGNOTECH بهره مند خواهند شد.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)