کمیسیون تلفیق گزارش غیر قابل دفاعی از بودجه ارائه داد

0
(0)

کمیسیون تلفیق گزارش غیر قابل دفاعی از بودجه ارائه داد

نماینده مردم تهران در تذکر شفاهی:

کمیسیون تلفیق گزارش غیر قابل دفاعی از بودجه ارائه داد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، «مصطفی کواکبیان» نماینده مردم تهران در جلسه علنی امروز طی تذکری شفاهی، اظهار کرد: برخی مطبوعات در این روزها گفتند که رد مصوبه کمیسیون تلفیق، پیام اصلاح طلبان به دولت بود در حالی که بحث این نبود بلکه همراهی با ملت بود.

وی با اشاره به اینکه کمیسیون تلفیق برای اصلاح گزارش خود 72 ساعت وقت داشت، گفت: متأسفانه کمیسیون تلفیق4-3 ساعت بیشتر برای این مسئله وقت نگذاشت و به جای آن که سرمه به چشم بکشد، بدتر آن را کور کرد و گزارشی آورد که غیرقابل دفاع است.

نماینده مردم تهران با انتقاد از یکی از مصوبات کمیسیون تلفیق درباره صفر در صد افزایش حقوق اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها متذکر شد: این مسئله اعتراض استادان و روسای دانشگاه‌ها را به همراه داشته است.

وی تاکید کرد: ما به جای آن که حقوق طبقات ضعیف جامعه را افزایش دهیم، مصوبه‌ای تصویب کردیم تا کسانی که سی سال در آموزش عالی زحمت کشیدند بالاتر از 5 میلیون نگیرند که این مسئله باعث فراری شدن و خارج شدن اعضای با سابقه هیئت علمی می‌شود، با این شرایط سال آینده حتی 1.5 میلیون نفر از اعضای هیئت علمی با این شرایط کم می‌شود و به دنبال آن دانشگاه‌ها تعطیل می‌شوند.

کواکبیان با انتقاد از منابع در نظر گرفته شده برای افزایش یارانه‌ها گفت: منابع افزایش یارانه‌ها هم شفاف نیست و ما باز هم در این باره جر و بحث خواهیم داشت.

لینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)