واکنش مدیرسینما آزادی به ادعای جدید درباره بلیت فروشی گیشه

0
(0)

واکنش مدیرسینما آزادی به ادعای جدید درباره بلیت فروشی گیشهخبرگزاری فارس: واکنش مدیرسینما آزادی به ادعای جدید درباره بلیت فروشی گیشه

مدیر سینما آزادی با تاکید بر این مهم که در سالها‌ی گذشته در برخی سانس‌ها یک بلیت برای ارائه در گیشه نداشته‌اند گفت: اگر آقای فرجی مایل باشند در حضور رسانه‌ها صورتجلسه‌ها را ارائه کنیم .

رضا سعیدی‌پور مدیر پردیس سینمایی آزادی در پاسخ به محمدرضا فرجی مدیر امور سینماهای سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در خصوص ارائه بلیت از سوی ستاد جشنواره فیلم فجر برای گیشه سینما آزادی گفت: سینما آزادی همیشه تلاش کرده تا بهترین خدمات را به مخاطبان از جمله مخاطبان جشنواره فیلم فجر بدهد. مصاحبه ای که روز گذشته از آقای محمدرضا فرجی منتشر شد کاملا مشخص است که ایشان گفت‌وگوی من با خبرگزاری فارس را نخواندند و بر اساس شنیده‌هایشان این مصاحبه آماده و ارائه شده است . این لحن هم لحنی نبود که از آقای فرجی می‌شناختم.

وی در ادامه گفت: اگر ایشان مصاحبه را خوانده بودند حتما متوجه این مهم می ‌شدند که منظور نظرم جشنواره‌های گذشته فیلم فجر بود و هم ایشان مستحضر هستند و هم من واقف به این مهم که در برخی از سانس‌ها ما حتی یک بلیت برای ارائه بلیت در گیشه در سال‌های گذشته نداشتیم. امیدوارم امسال بلیت های بیشتری به سینماها تعلق گیرد تا در گیشه ارائه شود.

سعیدی‌پور در ادامه تاکید کرد: من هیچ گاه حرفی را بدون سند و مدرک نمی‌زنم صورتجلسه های سال گذشته تماما در اختیار سینمای آزادی و ستاد جشنواره هست و در تمامی صورت تجلسه‌ها مشخص است که درکدام سانس ها بلیت از طرف ستاد جشنواره به گیشه سینما آزادی ارائه شده است .

وی در خاتمه در پاسخ به سوال که در انتهای مصاحبه فرجی مطرح شد مبنی بر اینکه «آقای سعیدی‌پور! آیا شما صورتجلسه تحویل بلیت‌های گیشه ما را دیده‌اید» گفت : تمام صورت تجلسه های در سالهای گذشته وجود دارد و ما حاضریم اگر آقای فرجی مایل باشند در حضور رسانه‌ها صورتجلسه ها را ارائه کنیم . تا صحت و سقم صحبت‌های من در خصوص ارائه بلیت در سال‌های گذشته مشخص شود.

بنابراین گزارش ، روز گذشته مدیر امور سینماهای سی و ششمین جشنواره فیلم فجرنسبت به گفت‌وگوی اخیر مدیر سینما آزادی تهران درباره واگذاری سهم مردم در پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره امسال به ارگان‌ها و نهادها واکنش نشان داد و در بخشی از مصاحبه تاکید شده است: من در عجب هستم که جناب سعیدی‌پور چرا و چگونه بدون تحقیق چنین حرفی زده است!

انتهای پیام/

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)