نکات مهمی که برای تعمیر مبل باید بدانید

5
(1)

این روز ها به دلیل هزینه های سرسام آور خرید مبلمان، تعمیرات مبل مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. امروزه مبلمان هر منزل به دلیل پر مصرف بودنش، در مدت زمان کوتاهی مستهلک می گردد و احتیاج به تعمیر پیدا می کند. ممکن است خراشیدگی هایی روی قسمت های چوبی آن ایجاد شود و یا دچار لقی گردد؛ یا حتی ممکن است پارچه مبل شما فرسوده و نخ نما و کثیف شده باشد.

شاید بتوان انجام خدمات تعمیر در منزل ضروری و کاربردی به حساب بیاید، پس با ما همراه باشید. اینکه تعمیر مبل چگونه است و مراحل تعمیرات شامل چه مواردی می شود و تکنسین های تعمیر مبل کوثر خدمات تعمیرات مبل و رویه کوبی، رنگ کاری و تعویض پارچه مبل را چگونه ارائه میدهند، در ادامه به آن پرداخته خواهد شد.

امروزه کمتر خانه ای پیدا می شود که در آن مبلمان وجود نداشته باشد و به دلیل ظرافت و جذابیتی که مبل های کلاسیک دارند بیشتر افراد برای خانه ی خود مبل کلاسیک خریداری می کنند اما قبل از خرید مبل کلاسیک باید به فاکتورهایی توجه کرد تا مبل مورد نظر عمر متوسطی داشته باشد و لازم نباشد مدتی پس از خرید آن را به کارگاه تعمیر مبل فرستاد.

نکات مهم تعمیر مبل

قبل از اینکه بخواهیم به فاکتورها و نکات تعمیر مبل بپردازیم خوب است بیان کنیم که اگر مبل کلاسیک دارید لازم نیست آن را تعویض کرده یا مبلمان کلاسیک جدیدی خریداری کنید می توانید آن را به کارگاه تعمیر مبل ببرید سپس رویه کوبی مبل، طرح و پارچه ی آن را تعویض کنید و با هزینه ی اندک مبل جدیدی داشته باشید و دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید.

به چوب به کار رفته و منبت کاری در آن دقت کنید.

اگر چوب به کار رفته در مبلمان کلاسیک جنس خوبی نداشته باشد دوام آن طولانی نیست و اگر بخواهید با تعویض رویه کوبی مبل و پارچه دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید به دلیل جنس بد چوب نمی توانید آن را به کارگاه تعمیر مبل راحتی و کلاسیک ببرید و باید هزینه ای جدا برای خراطی و منبت کاری چوب ها بپردازید.

خوب است بدانید چوب هایی که رنگ تیره دارند دوام بیشتری نسبت به دیگر چوب ها خواهند داشت. بهترین نوع چوب برای ساخت مبل های کلاسیک راش، گردو و بلوط می باشد.

کلاف به کار رفته داخل مبل را بررسی کنید.

بهتر است اگر این امکان برای شما فراهم است داخل آن را نگاه کنید تا نسبت به قوی و محکم بودن مبلمان مطمئن شوید.

همچنین اندکی روی مبل بنشینید تا به ناهموار بودن پایه ها، راحت بودن آن و جنس کلاف به کار رفته پی ببرید. هنگامی که احساس کردید که پایه های مبلمان میزان نیستند آن را اندکی جابه جا کنید اگر تغییری در ناهموار بودن ایجاد نشد بهتر است از خرید مبل کلاسیک مورد نظر خود داری کنید.

قژقژ کردن مبل در حین نشستن روی آن نشان دهنده ی این است که در ساخت آن از کلاف مرغوبی استفاده نشده است.

برای تعمی مبل به چه مواردی باید توجه کنیم

در حین تعمیر مبل به فوم و پارچه ی آن دقت کنید.

فوم های مختلفی از قبیل سرد، گرم، اسفنج و… در ساخت مبل ها استفاده می شود اما بهترین نوع برای چنین مبل هایی فوم سرد می باشد زیرا دارای کیفیت بالاتری نسبت به فوم های دیگر است و خاصیت برگشت پذیری آن نسبت به فوم های مشابه سریع تر است.

یکی دیگر از مهم ترین فاکتورهایی که قبل از خرید مبل باید به آن توجه کنید پارچه مبل کلاسیک می باشد زیرا اگر با کیفیت نباشد پس از مدتی زیبایی خود را از دست می دهد و باید بعداز گذشت زمان کوتاهی رویه ی آن را تعویض کنید.

درحال حاضر پارچه های مخمل، ساتن و شانل در بین دیگر پارچه ها مبلمان بیشترین طرفدار را دارند و دارای جنس و برند های متفاوتی می باشند. دقت کنید که فوم و پارچه ی مبل قابلیت شست و شو داشته باشند و به راحتی لک نشوند.

اگر قبل از خرید مبل کلاسیک به نکات بیان شده توجه نکرده و اکنون از خرید خود پشیمان شده اید می توانید با مراجعه به کارگاه تعمیر مبل از متخصصان بخواهید رویه کوبی مبل، رنگ، پارچه، فوم و…. را برای شما تعویض کنند با این روش نیازی به پرداخت هزینه زیاد برای خرید مبل جدید نخواهید داشت.

همچنین امروزه کارگاه های تعمیر مبل راحتی و کلاسیک می توانند برای مبل های کلاسیک و استیل شما روکش طلا بکشند و زیبایی مبل های شما را دوچندان کنند. توجه کنید رویه کوبی مبل با طلا یک ایده ی بسیار جدید و منحصر به فرد می باشد به گونه ای که هر شخص با اولین نگاه فکر می کند که مبل شما از طلا ساخته شده است.

لیست بهترین تعمیر مبل های تهران

در حال حاضر سایت ها و اپلیکیشن های خدماتی زیادی هستند که در زمینه تعمیرات داخلی منزل , خودرو و حتی تعمیر مبلمان فعالیت میکنند. از جمله سایت هایی که شما در صفحه اول گوگل با آنها مواجه میشوید سایت خدمت از ما , تعمیر مبل کوثر , استادکار , سرویس معرفی خدمات سنجاق و هوم سرویس هستند . یکی از معتبرترین سایت هایی که طی چند ماه گذشته راه اندازی شده و دارای جواز کسب و سایبقه بیشتر از 20 سال است که در زمینه رویه کوبی مبل و تعمیرات مبل کار میکند تعمیرات مبل کوثر است .

در نهایت پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات تعمیر مبل کوثر  است که با سابقه ای طولانی به صورت تخصصی در زمینه تعمیر مبل راحتی , تعمیر مبل استیل , نعمیر مبل کلاسیک و رویه کوبی مبل فعالیت میکند.

میانگین امتیاز کاربران: 5 / 5. تعداد آرا: 1

سایر مطالب مرتبط
1 نظر
  1. احمدی می گوید

    خیلی مطلب خوبی بود

پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)