نهمین کنگره دندانپزشکی نیروهای مسلح ۱۸ بهمن برگزار می‌شود

0
(0)

دندانپزشکی

به گزارش خبرگزاری مهر، بلوکات دبیر همایش نهمین کنگره دندانپزشکی نیروهای مسلح در نشست خبری این همایش اظهار داشت: اولین دوره کنگره دندانپزشکی نیروهای مسلح، در سال ۱۳۸۴ برگزار شد.

وی افزود: این کنگره در ۴ سال اول، به صورت سالیانه و داخلی اجرا شد و از پنجمین دوره تاکنون در سطح ملی و به صورت دوسالانه برگزار می‌شود.

بلوکات با اشاره به اینکه برگزاری این همایش‌های دو سالانه توسط کمیته تخصصی ستاد کل نیروهای مسلح انجام می‌شود، بیان کرد: این کمیته هر دو سال یک بار مسئولیت برگزاری این همایش را به عهده یکی از نیروها از جمله وزارت دفاع، نیروی انتظامی، ارتش و یا سپاه قرار می‌دهد و امسال، وزارت دفاع عهده‌دار این مسئولیت است.

وی خاطرنشان کرد: نهمین کنگره دندانپزشکی نیروهای مسلح، چهارشنبه هفته آینده با حضور یک هزار و ۷۰۰ نفر شرکت کننده که یک هزار و ۳۰۰ نفر از این افراد مرتبط با حوزه دندانپزشکی هستند، در مدت ۳ روز برگزار می‌شود.

دبیر نهمین کنگره دندانپزشکی نیروهای مسلح ادامه داد: وزارت دفاع از سال گذشته مقدمات برگزاری نهمین کنگره دندانپزشکی را فراهم کرده است و بخش‌های مختلف همچون تشریفات، ثبت‌نام، دبیرخانه و… راه اندازی کرده است.

وی با بیان اینکه نوع پوشش بیمه‌ای نیروهای مسلح در حوزه دندانپزشکی می‌تواند به عنوان یک الگو در سطح کشور مطرح شود، گفت: این همایش نمایشی از نظم، همدلی، توانایی و ارائه قابلیت‌های علمی و عملی کلینیک‌های دندانپزشکی خواهد بود.

بلوکات با اشاره به اهمیت برگزاری این کنگره علمی فنی تصریح کرد: برگزاری این کنگره سبب تبادل نظر، مشاوره، دانش افزایی، و شناخت آخرین دستاوردها و روش‌های علمی روز و در نهایت ارتقای فعالیت‌های درمانی در حوزه دندانپزشکی می‌شود.

دبیر علمی این همایش نیز در بخش دیگری از این نشست گفت: شعار این همایش دندانپزشکی مدرن، رویکردها و دستاوردهاست.

وی ادامه داد: رسالت یک همایش علمی افزایش دانش افراد و بهبود کیفیت درمان است، لذا تلاش ما در برگزاری این همایش ارتقای سطح دانش و به روز کردن اطلاعات افراد در حوزه دندانپزشکی است.

دبیر علمی این همایش در پایان گفت: در این کنگره حدود ۱۰۰ سخنرانی و کارگاه علمی برگزار می‌شود.

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)