نساجی برای لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌شود

0
(0)


رییس هیات مدیره باشگاه نساجی می‌گوید این تیم آماده اخذ مجوز حرفه‌ای برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا می‌شود و همکاری با حمید مطهری در راستای همین برنامه است.

امیرحسین فتحی، رئیس هیات مدیره نساجی در گفت‌وگو با ایسنا درباره شایعه کنار رفتن ایزد سیف‌ الله‌پور از سمت مدیرعاملی نساجی اظهار کرد: او همچنان مدیرعامل باشگاه است و اخبار مطرح شده در این خصوص درست نیست. موضع ما حمایتی است. از مدیریت باشگاه حمایت می‌کنیم و از مالک باشگاه هم تشکر می‌کنیم که تمام قد در حال حمایت است.

نساجی با تغییر سرمربی خود در شروع فصل و انتخاب حمید مطهری به عنوان سرمربی، جزو تیم‌های نیمه نخست جدول است و برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در جام حذفی، توانست در اولین دیدار فجر سپاسی را در این رقابت‌ها کنار بزند.

او درباره شرایط نساجی در مسابقات لیگ و جام حذفی گفت: باشگاه با یک سرمربی جوان و با انگیزه کار می‌کند. تیم هم یک دست و با انگیزه است. ما تیم خصوصی هستیم و مهندس حدادیان با کمال میل و باتوجه به عرقی که به مازندران دارد، محبتش را از تیم دریغ نمی‌کند و همه هزینه‌ها را تقبل کرده است.

نساجی با قهرمانی در جام حذفی سال گذشته، آماده کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده می‌شود. اگر چه هنوز فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اظهارنظری درباره سهمیه‌های ایران در این رقابت‌ها نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید

مصدومان نساجی از لیست خارج می‌شوند/ شجاعی در آستانه جدایی

رییس هیات مدیره باشگاه نساجی خاطرنشان کرد: در این موقعیت و وضعیت اقتصادی، کار سخت و رقابت با دیگر تیم‌ها یک نبرد نابرابر است اما خدا را شکر تیم توانسته یک جایگاه خوب داشته باشد. ابتدا باید موقعیت کنونی خودمان را حفظ کنیم و در ادامه با نظر سرمربی و کادرفنی تیم را تقویت کنیم تا در جام باشگاه‌های آسیا (لیگ قهرمانان آسیا) خوب و مقتدر ظاهر شویم.

او درباره سیاست و برنامه ریزی این باشگاه در آینده گفت: انتخاب مطهری با برنامه بوده است. او یک مربی جوان و عملکردش برای ما رضایت بخش بوده است و تلاش خواهیم کرد در لیگ قهرمانان آسیا حرفی برای گفتن داشته باشیم.

حضور تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا منوط به اخذ مجوز حرفه‌ای است که سال گذشته استقلال و پرسپولیس به دلیل تخلف در دریافت این مجوز از آسیا حذف شدند.

فتحی در رابطه با مساله حرفه‌ای‌سازی باشگاه نساجی بیان کرد: بعید می‌دانم برای بحث حرفه‌ای سازی مشکلی داشته باشیم. در این خصوص مدیرعامل باشگاه باید صحبت کند اما نساجی در لیست انتشار شده از فدراسیون فوتبال در رابطه با بدهی‌ باشگاه‌ها هم حضور نداشت.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)