نرم‌افزار اندروید «ریحانه‌‌النبی» ویژه شهادت حضرت زهرا (س) تولید شد

0
(0)

نرم‌افزار اندروید «ریحانه‌‌النبی» ویژه شهادت حضرت زهرا (س) تولید شدخبرگزاری فارس: نرم‌افزار اندروید «ریحانه‌‌النبی» ویژه شهادت حضرت زهرا (س) تولید شد

نرم‌افزار اندروید «ریحانه‌النبی» ویژه شهادت حضرت زهرا (س) توسط معاونت فرهنگی ـ اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه تولید و در اختیار عموم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، نرم‌افزار اندروید ریحانه‌النبی ویژه شهادت حضرت زهرا (س) توسط معاونت فرهنگی ـ اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه تولید و در اختیار عموم قرار گرفت.

این نرم‌افزار شامل بخش‌هایی از زندگی‌نامه، مناقب فاطمی، اسامی و القاب، سبک زندگی، چلچراغ، خطبه فدک حضرت زهرا و حضرت مریم (س) و به صورت ادبی است.

نرم افزار ریحانهالنبی به صورت پرتابل بوده و نیازی به نصب ندارد و تنها با کلیک بر روی آیکون برنامه اجرا می‌شود که می‌توان با کپی کردن فایل‌های نرم‌افزار در فلش مموری خود در صورت نیاز از آن در محل‌های مختلف که امکان نصب نرم افزار وجود ندارد استفاده کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند این نرم‌افزار را از طریق سایت معاونت فرهنگی ـ اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه به نشانی www.mfso.ir دریافت کنند.

انتهای پیام/

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)