نجف آباد میزبان مرحله نهایی مسابقات هندبال نوجوانان

0
(0)

نجف آباد میزبان مرحله نهایی مسابقات هندبال نوجوانان

از 25 بهمن؛

نجف آباد میزبان مرحله نهایی مسابقات هندبال نوجوانان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مرحله نهایی مسابقات نوجوانان مناطق جنوب کشور با حضور تیم های قصر نشاط ایرانیان بهبهان، فراز بام خائیز دهدشت، نجف آباد، هپکو اراک، آکادمی هندبال کرمان، بانک رسالت زاهدان، جهرم و فیروز آباد از تاریخ 25 تا 30 بهمن ماه در استان اصفهان شهرستان نجف آباد با شرایط ذیل برگزار خواهد شد.

1- تاریخ ورود به محل مسابقات عصر روز چهارشنبه 96/11/25 می باشد . 2- محل اسکان : نجف آباد – امیرآباد- خیابان مطهری- جنب استادیوم آزادی – دانشگاه فرهنگیان شهید آیت 3- تعداد بازیکنان هر تیم 16 نفر به همراه 3 نفر کادر فنی جمعاً 19 نفر می باشد. 4- بازیکنان متولد 78/10/11 به بالا مجاز به شرکت در مسابقات می باشند. 5- ورودیه مسابقات برای هر تیم 15/000/000 ریال( معادل یک میلیون و پانصد هزار تومان ) که می بایست به حساب 1686915495 بانک ملت به نام فدراسیون هندبال واریز گردد. 6- کلیه هزینه های ایاب و ذهاب، تغذیه و هزینه های جانبی به عهده تیم های شرکت کننده می باشد. 7- بازیکنانی که در مرحله نهایی مسابقات نونهالان و جوانان مناطق کشور حضور داشته اند فقط می توانند برای تیم های همان مناطق در مسابقات نوجوانان با توجه به دستورالعمل های مربوطه شرکت نمایند.( حضور آنان در تیم های مناطق دیگر مجاز نمی باشد.) 8- بازیکن بومی بازیکنی است که متولد آن استان یا شاغل به تحصیل در آن استان ( با گواهی معتبر ) باشد. 9- بازیکنانی که در عضویت باشگاهی هستند و قرارداد آنها در فدراسیون هندبال ثبت گردیده است بومی استانی که باشگاه در آن می باشد محسوب می گردد. 10- در مرحله نهایی مسابقات هر تیم می تواند پنج بازیکن فقط از استانهای منطقه خود با توجه به دستورالعمل های مربوطه به تیم استان خود اضافه نمایند.

11- بازیکنانی که بومی استان نیستند برای شرکت در مسابقات با تیمی از استان دیگر می بایست رضایت نامه از استان خود به همراه داشته باشد.

مدارک مورد نیاز 1- ارائه اصل و کپی شناسنامه ، کارت ملی ، کارت بیمه به همراه یک قطعه عکس برای کلیه نفرات تیم الزامی می باشد. 2- ارائه آلبوم تیمی ممهور شده توسط ( باشگاه یا هیئت) که به تأیید هیئت هندبال استان رسیده باشد. 3- ارائه لیست مشخصات بازیکنان و همراهان (بدون خدشه) که به تأیید هیئت هندبال استان رسیده باشد. 4- ارائه فیش واریزی مبلغ ورودیه 5- ارائه رضایت نامه برای بازیکنان غیر بومی 6- بازیکنانی که سن آنان از پانزده سال بیشتر باشد باید شناسنامه عکس دار ارائه نمایند. 7- ارائه گواهی اشتغال به تحصیل از طرح سناد آموزشگاه مربوطه برای دانش آموزانی که شناسنامه آنها عکس دار نمی باشد. 8- ارائه گواهی پایان خدمت یا معافیت تحصیلی از خدمت مقدس سربازی برای متولدین 78/10/11الی 79/11/30 از پلیس 10+ الزامی می باشد.لینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)