معاون پارلمانی وزیر سابق اقتصاد عضو جدید هیات مدیره سازمان بورس

0
(0)

معاون پارلمانی وزیر سابق اقتصاد عضو جدید هیات مدیره سازمان بورس خبرگزاری فارس: معاون پارلمانی وزیر سابق اقتصاد عضو جدید هیات مدیره سازمان بورس

شورای عالی بورس در جلسه عصر امروز با پایان دو دوره عضویت علی سعیدی در هیات مدیره سازمان بورس ،سید مصطفی رضوی را به عنوان عضو جدید هیات مدیره این سازمان انتخاب کرد.

به گزارش خبرنگار بورس خبرگزاری فارس،شورای عالی بورس در جلسه عصر امروز خود،با اتمام دو دوره عضویت علی سعیدی در هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار ، سید مصطفی رضوی را به عنوان عضو جدید این هیات مدیره منصوب کرد.

علی سعیدی از جمله مدیران به جای مانده از دوران ریاست علی صالح آبادی بر سازمان بورس بود که پیش از این برای مدت 10 سال در هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار عضویت داشت.

همزمان با این تغییر، در احکام جداگانه‌ای از سوی شاپور محمدی رییس سازمان بورس،سعید فلاح پور به سمت معاونت نظارت بر نهادهای مالی و سید مصطفی رضوی به عنوان معاون اجرایی سازمان بورس منصوب شدند.

به گزارش فارس، رضوی در دوره مسئولیت علی طیب نیا در وزارت امور اقتصادی و دارایی ، معاون حقوقی و پارلمانی وزیر بود و پیش‌تر نیز ریاست اسبق دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)