مسابقه خداحافظی صادق کلهر در پیست بین المللی دیزین

0
(0)

مسابقه خداحافظی صادق کلهر در پیست بین المللی دیزین

با حضور در مسابقات کاپ آسیا؛

مسابقه خداحافظی صادق کلهر در پیست بین المللی دیزین

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رئیس انجمن پارا اسکی گفت: مسابقات روز نخست کاپ آسیایی در رشته مارپیچ کوچک و در دو دور برگزار شد که در دور نخست سیداحمد جعفری با زمان یک دقیقه و ۴۲ ثانیه و ۲۲ صدم ثانیه قهرمان شد. جواد سولقانی با یک دقیقه و ۴۲ ثانیه و ۷۷ صدم ثانیه در جایگاه دوم قرار گرفت و محمدعلی مقدید با یک دقیقه و ۵۴ ثانیه و ۳۰ صدم ثانیه عنوان سوم را کسب کرد. نماینده تاجیکستان چهارم شد و حسن آژیر و امیررضا رضوی عرب عناوین پنجم و ششم را کسب کردند.

عیسی ساوه شمشکی افزود: دور دوم مسابقات مارپیچ کوچک بعدازظهر روز گذشته انجام شد که سیداحمد جعفری با زمان یک دقیقه و ۳۹ ثانیه و ۹۱ صدم ثانیه به عنوان قهرمانی رسید. جواد سولقانی با ثبت زمان یک دقیقه و ۴۲ ثانیه و ۹۰ صدم ثانیه دوم شد و محمدعلی مقدید با یک دقیقه و ۵۳ ثانیه و ۷۰ صدم ثانیه در جایگاه سوم ایستاد.

امیررضا رضوی عرب با یک دقیقه و ۵۷ ثانیه و ۲۳ صدم ثانیه در رده چهارم قرار گرفت. غلامرضا پناهی با ۲ دقیقه و ۳ ثانیه و ۱۶ صدم ثانیه پنجم شد و نماینده تاجیکستان با ۲ دقیقه و ۴ ثانیه و ۲۷ صدم ثانیه عنوان ششم را به دست آورد.

وی اظهار داشت: در مسابقات پارااسکی آلپاین هفت تیم آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، فارس، زنجان، البرز، تهران و تاجیکستان شرکت کرده بودند.

رئیس انجمن پارااسکی ادامه داد: مسابقات روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در ماده مارپیچ بزرگ برگزار می شود و صادق کلهر مربی تیم ملی پارااسکی آلپاین پس از شرکت در پنج دوره بازی های پارالمپیک زمستانی در مسابقات امروز و فردا شرکت کرده و به صورت رسمی خداحافظی خواهد کرد.

لینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)