قاسمعلی فراست: رمان فانتزی «غار آبی» را نوشته ام

0
(0)

قاسمعلی فراست: رمان فانتزی «غار آبی» را نوشته ام

گفتگوی برنا با نویسنده کتاب «توتستان»

قاسمعلی فراست: رمان فانتزی «غار آبی» را نوشته ام

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ قاسمعلی فراست نویسنده معاصر کودک و نوجوان از تازه ترین فعالیت خود خبر داد و گفت: حدود 3 ماه است با یک رمان بر اساس یک باور فولکوریک برای گروه سنی نوجوان عشقبازی می کنم و هنوز اسمی را برای این اثر انتخاب نکرده ام. داستان این رمان درباره گیاهی است که اگر هر آدمی آن را بخورد عاشق می‌شود. طی ماجراهایی این گیاه از طریقی به دست جانیان داستان می رسد و با خوردن گیاه مثل آدمیزاد، زندگی می کنند و مهربان می شوند. بعید می‌دانم نوشتن این رمان تا 10 ماه دیگر به پایان برسد هنوز هم ناشری را برای چاپ آن انتخاب نکرده ام. همچنین به نوشتن ادامه 4 داستان کوتاهی با موضوعات مختلف اجتماعی از جمله عاشقانه، جنگ هستم که هنوز در حد یک مجموعه نرسیده اند می پردازم که قبلا لابه لای رمان هایم می نوشتم.

فراست ادامه داد: به تازگی کتاب «غار آبی» را در 120 صفحه برای گروه سنی نوجوان نوشته ام. این کتاب که کاملا فانتزی است به باورهای فولکلوریک اشاره دارد و نوشتن این کتاب حدود 1 سال طول کشید. کتاب «غار آبی» ماجرای بچه هایی را روایت می کند که همه در یک غار گیر می افتند و به دنبال این هستند که نجات پیدا کنند در این داستان یک نفر به دلایلی اسیر می شود به همین دلیل خیلی ناراحت است ولی هر چقدر بیشتر در غار می ماند به ماندن مشتاق تر می شود. چاپ این اثر را حدود 3 ماه پیش به انتشارات کانون اندیشه جوان که خیلی هم معروف نیست ولی به دلیل برخورد خیلی خوب و عاطفی با من این انتشارات را انتخاب کردم و ممکن است در زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب سال جاری منتشر شود.

درباره تعدادی از آثار خود گفت: کتاب «توتستان» را سال 93 نوشته ام که کاندید جایزه کتابستان جنگ شد و قبل از آن به ترتیب رمان های «هر زندگی یک بستر» مجموعه داستانی است که توسط انتشارات نیستان چاپ شد، «فصل جوانی» رمانی برای جوانان بود و دیگر آثارم اغلب تجدید چاپ و روانه بازار می شوند.

گفتگو: سها راستاد

لینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)