فردا؛ آغاز بررسی بودجه ۹۷ در صحن مجلس

0
(0)

فردا؛ آغاز بررسی بودجه ۹۷ در صحن مجلسخبرگزاری فارس: فردا؛ آغاز بررسی بودجه ۹۷ در صحن مجلس

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: کلیات بودجه ۹۷ در جلسه فردای مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد و جزئیات آن از روز شنبه هفته آینده در مجلس بررسی خواهد شد.

اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: بررسی کلیات بودجه سال 97 در دستور کار جلسه علنی فردای مجلس چهارشنبه 11 بهمن 96 قرار دارد.

وی افزود: فردا جلسه علنی مجلس به صورت یک شیفت برگزار خواهد شد و پس ازتصویب کلیات در جلسه فردا، جرئیات لایحه بودجه از شنبه هفته آینده در مجلس بررسی خواهد شد.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهارداشت: براساس برنامه در بررسی کلیات لایحه بودجه 97 در جلسه علنی فردا پس از سخنرانی سخنگوی کمیسیون تلفیق 3 موافق و 3 مخالف کلیات بودجه صحبت خواهند کرد و بعد نماینده دولت نیز مطالب خود را به نمایندگان ارائه کند.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: طبق برنامه جلسات علنی مجلس برای بررسی بودجه به استثناء روزهای تعطیل به طور مستمر ادامه خواهد داشت و نمایندگان در 2 نوبت صبح و بعد از ظهر مشغول بررسی بودجه خواهند بود که البته 3 شیفته شدن جلسات به روند کار و البته رأی نمایندگان بستگی دارد.

وی افزود: کار بررسی بودجه در مجلس نهایتاً تا 25 بهمن‌ماه به پایان خواهد رسید و لایحه بودجه برای بررسی به شورای نگهبان ارسال خواهد شد.

عضو هیأت رئیسه مجلس در پایان گفت: پس از جلسه علنی مجلس در روز 18 بهمن مواد ارجاعی به کمیسیون تلفیق در کمیسیون تلفیق بررسی خواهد شد و مجلس در روز شنبه 21 بهمن جلسه علنی نخواهد داشت و نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه خود خواهند رفت.

انتهای پیام/

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)