علی‌نژاد: از میزبانی مشهد راضی هستم

0
(0)

علی‌نژاد: از میزبانی مشهد راضی هستم

از عنوان قهرمانی جوانان جهان دفاع می‌کنیم؛

علی‌نژاد: از میزبانی مشهد راضی هستم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رقابت های ووشوی قهرمانی جوانان کشور در بخش پسران از روز دوشنبه هفته جاری به میزبانی هیات ووشوی استان خراسان رضوی و در مشهد آغاز به کار شده است. این رقابت ها در سالن شهید بهشتی مشهد در حال برگزاری است و تا عصر جمعه ادامه دارد که طی آن تالوکاران و سانداکاران تمامی استان های کشور به رقابت می پردازند.نفرات برتر این رقابت ها، جواز حضور در اردوهای آماده سازی تیم ملی ووشوی جوانان ایران را کسب می کنند.

مهدی علی نژاد در گفتگو با خبرنگار برنا در این رابطه عنوان کرد: این مسابقات به نوعی انتخابی تیم ملی برای اعزام به رقابت های جهانی برزیل است که تیرماه سال آینده به میزبانی پایتحت برزیل برگزار می شود. خوشبختاه مبارزات خوبی در مشهد در حال برگزاری است و تیم ها با کیفیت خوبی به میدان آمدند.

وی ادامه داد: طبیعتا مانند دیگر دوره ها منتظر پدید آمدن استعدادهای تازه از این میدان هستیم و زیرا این مسابقات بستر خوبی برای درخشش و نمایش استعدادهای جدید است. هر ساله در این پیکارها به استعدادهای جدیدی برمی خوریم که در حقیقت پشتوانه های ووشوی ایران هستند.

رئیس فدراسیون ووشو اظهار کرد: از نحوه برگزاری مسابقات راضی هستم و در کنار این موضوع رسانه ها به خوبی در دو روز اخیر اقدام به پوشش این رقابت ها کرده اند که جای تشکر دارد. پخش تلویزیونی خوبی داشتیم و امیدوارم در ادامه نیز رسانه ها به همین ترتیب از ووشو حمایت کنند.

علی نژاد گفت: در دوره قبلی رقابت های جهانی جوانان موفق شدیم عنوان نائب قهرمانی را از آن خود کنیم و به امید خدا در این دوره تمام تلاشمان این است که ضمن حفظ این عنوان بتوانیم به موفقیتی چشم گیر دست پیدا کنیم.

لینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)