علیپور قابلیت کمک کردن به تیم ملی را دارد/ پرسپولیس بازی خطرناکی مقابل سپاهان خواهد داشت

0
(0)

علیپور قابلیت کمک کردن به تیم ملی را دارد/ پرسپولیس بازی خطرناکی مقابل سپاهان خواهد داشت

بیژن ذوالفقارنسب در گفتگو با خبرگزاری برنا:

علیپور قابلیت کمک کردن به تیم ملی را دارد/ پرسپولیس بازی خطرناکی مقابل سپاهان خواهد داشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بیژن ذوالفقارنسب درباره پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان به خبرنگار برنا گفت: بازی پیکان از جهات مختلفی برای پرسپولیس اهمیت داشت و خوشبختانه بچه‌ها توانستند با ارائه یک بازی حرفه‌ای آنچه را که برانکو از آنها خواسته بود به خوبی در زمین پیاده و در این دیدار به برتری دست پیدا کنند.

وی افزود: این پیروزی از آنجایی بسیار مهم بود که پرسپولیس با کسب سه امتیاز آن توانست فاصله 12 امتیازی خود با تیم دوم را حفظ کند و یک گام به قهرمانی نزدیک بشود، البته برای پرسپولیس رقیب ساده وجود ندارد اما پیکان یکی از تیم های مدعی به شمار می‌آید و برتری برابر این تیم بسیار ارزشمند بود.

او درباره بازی این هفته سرخ‌پوشان مقابل سپاهان، اظهار داشت: پرسپولیس بازی خطرناکی مقابل سپاهان خواهد داشت، چراکه همواره تغییر سرمربی در تیم‌ها شوکی مثبت به شمار می‌رود و با آمدن مربی کاردانی مانند آقای ابراهیم زاده، بازیکنان به هیچ عنوان نباید این تیم را دست‌کم بگیرند چراکه بازیکنان سپاهان انگیزه مضاعفی برای گرفتن امتیاز مقابل پرسپولیس در آزادی دارند و بنده امیدوارم بازیکنان با تمرکز کافی در این دیدار مانند بازی گذشته تفکرات کادر فنی را پیاده کنند.

مربی پیشین تیم ملی درباره عدم دعوت علی علیپور به اردوی تیم ملی گفت: در سال منتهی به جام جهانی تمامی بازیکنان سعی می‌کنند بهترین نمایش ممکن را داشته باشند اما علیپور در این فصل مانند یک فوق ستاره حاضر شده و دلیل این ادعا هم زدن 14 گل در لیگ است. من آینده بسیار خوبی برای این بازیکن متصور هستم و فکر می‌کنم علیپور قابلیت کمک کردن به تیم ملی را در جام جهانی دارد و این درست نیست که ما به دلیل ترافیک در بین مهاجمان تیم ملی بخواهیم از چنین بازیکنی به راحتی بگذریم.

لینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)