طرح ترافیک جدید به‌نفع سرمایه‌داران است

0
(0)

طرح ترافیک جدید به‌نفع سرمایه‌داران است

عضو سابق شورای شهر تهران گفت: در طرح اشاره‌شده قطعاً نه ترافیک و نه آلودگی کاهش می‌یابد و این طرح به‌نفع سرمایه‌داران خواهد بود، چراکه آنها مشکلی برای پرداخت سالیانه ۹میلیون تومان برای طرح را ندارند.

طرح ترافیک شیراز

ابوالفضل قناعتی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به طرح ترافیک جدید در این دوره از مدیریت شهری اظهار کرد: طرح اشاره‌شده ابهامات بسیاری را دارد و این در حالی است که هیچ کدام از این موارد پاسخ داده نشده است.

وی تصریح کرد: مسئولان شهری در این دوره در تشریح طرح جدید بیان می‌کنند که طرح اشاره‌شده در راستای کاهش بار ترافیک آلودگی هواست که به‌نظر می‌رسد این موارد فرافکنی است.

قناعتی گفت: در طرح اشاره‌شده قطعاً نه ترافیک و نه آلودگی کاهش می‌یابد و این طرح به‌نفع سرمایه‌داران خواهد بود، چراکه آنها مشکلی برای پرداخت سالیانه 9میلیون تومان برای طرح ندارند.

عضو سابق شورای شهر تهران ادامه داد: در دوره‌های گذشته مدیریت شهری تمهیداتی را برای گروه‌های خاص با توجه بع مشاغلشان اتخاذ می‌کرد که در این دوره این افراد فراموش شده‌اند.

وی افزود: تصمیم مدیریت شهری در سال آینده باعث افزایش آلودگی هوا و بار ترافیک خواهد شد و امیدواریم فرمانداری نسبت به این تصمیم مدیریت شهری واکنش نشان دهد.

انتهای پیام/*

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)